středa 14. října 2015

hra?

krásné podzimní počasí. těším se. a nosím šálu. || prý jestli nechci paletku naked 2 od urban decay, ála se jí zbavuje a jen tak mi ji na vánoce přiveze ze švýcar. barvami je téměř totožná jako ta, co mám od makeup revolution, ale předpokládám, že pigmentace bude někde úplně jinde. šíleně moc se těším, až ji vyzkouším. mia z kissbooku zveřejnila na blogu novinky v sephoře a já mám pocit, že bych doma potřebovala mít parfémové království. a také paletkové. bóže. to jsou starosti, co? || hodiny angličtiny s kris kros. tak hlavně že nás to baví. || nizozemsko-česko. víme. fotbal, který stál za to. po dlouhé době jsem se skutečně nadchla. hráli jsme dobře. a van persie? dva góly v jednom zápase. za ten první díky! takový legend tam posedávalo po lavičkách. asistent trenéra ruud van nistelrooy. frank de boer. šedivý frank rijkaard. moje srdcovky z let dávných. že oranjes nebudou na euru? to je pro mě velké zklamání. přála jsem jim ve skupině. ne na úkor nás. ale na úkor islanďanů a turků stoprocentně. všude na velkých akcích fandím nizozemcům. a pobřeží slonoviny. to se rozumí samo sebou. || dočten foglar. poklad černého delfína. to be honest? největší foglarovské zklamání. chybělo mi tam dobrodružství. připadalo mi, že je ho tam málo. || víkend praha. kromě dvou výstav ještě bořek šípek. to ale stihnu asi až někdy příště. téra

Žádné komentáře :