neděle 25. října 2015

o hodinu více.

dobré ranko. včera jsem padla po pár stránkách knihy. budík raději už na sedmou, když se posouvá ten čas a v tom mlhavém ranním oparu jsme si vyšlápli venčit. a pak zase honem do pelechu. s velkým hrnkem čaje. koupila jsem si minulý víkend v praze v marks&spencer pořádný černý čaj a od té doby nepiju nic jiného. dokonce i když chodím k dannymu, tak si tam dávám čaj místo kávy. těším se, až si v listopadu v praze nebo příští týden v londýně ve spenceru koupím další čaj. za prvé to roztomilé krabičky a za druhé zkrátka chutná dobře! xxx včera jsem neodolala časopisu ž&ž, ke kterému byl dárkem přiložený krém na ruce od dermacolu. na výběr nebylo nic jiného belgická čokoláda, hned jsem se doma dala do testování. parfemace je na mě moc sladká. celkově mi kombinace čokolády a pomeranče na rukou nevoní. a ani konzistence nic moc. jsem rozmazlená krémy od manufaktury, přes ně nejede vlak. moje touha je vyzkoušet krém od crabtree&evelyn. // v londýně se chystám do lushe pořídit si voskovku na obočí. dnes se mi totiž zdálo, že jsem si přebírala kosmetiku a našla tam tubičku s barvou na obočí a starou voskovku, a pak mi došlo, že je to ta ze školních let, nikoli ta, která má zvýrazňovat obočí. mám sice paletku z avonu, má i ten studený odstín, který se ke mně hodí, ale stejně mi připadá, že není barvou příliš přirozený. a byť je teď v palladiu prý obchůdek lushe zrekonstruovaný a více podobný tomu z oxford street, co se týká produktů. o voskovce nevím. || takže mě se zdají kosmetické sny. haha. jo a definitivně jsem se rozhodla si za dva týdny sjet do polska pro tu tvářenku od burjois, protože na ni neustále myslím. a to je znamení! lol. xxx dnes mě čeká hodování. badboy dělá další super vývar. pak odjíždí se z. na ryby a já si budu číst a užívat představy, že další týden bude takový uvolněnější díky podzimním prázdninám, které děti mají a že v pátek čau česko. téra

Žádné komentáře :