neděle 29. listopadu 2015

utíkám, nevím kam.

ujíždím si na marpovi tenhle víkend. doteď jsem od něho znala dvě věci. a teď mě začaly bavit další dvě. a tak ho střídám tenhle víkend s toxique a vánočními koledami. kombinace. lol. || badboy dopoledne pekl orgasmus, což je dezert, na který nám dal recept jeden týpek, který s badboyem pracuje a já ho učím. vařil u toho vývar, tak jsem jela k markét na kafíčko. a pak jsem si užívala takové lazy odpoledne. obarvila jsem si vlasy. líbí se mi to, ale jsem z toho zaskočená. jsem bruneta. a barvím se opět hnědou barvou, abych svým vlasům dodala lesk. ale tahle barva je ve finále dost tmavá. až jsem si v duchu říkala, že ty děti mají vlastně pravdu. když probíráme ve školkách anglicky barvy a řeknu black, říkají, že mám nejen všechno na sobě black, ale mám dle nich i black vlasy. tak teď to tak skoro vypadá. včera jsem testovala v rossmanu na ruce ty šestnáctihodinové rtěnky. po dvou koupelích, několika pokusech dostat to dolů, mám swatche stále na ruce. tzn. jediné. jdu do nich! || rozsvícení vánočního stromečku. pršelo. toť taková černá kaňka na té hezké atmosféře. || a pak jsme se i s markét a její mum přesunuly k nám a užily si dámský podvečer, kdy nám badboy dělal číšníka, vařil kávu/čaj, a servíroval dobroty. hezký to první adventní večer. svíčka svítí. zítřek nachystán. tak jo. téra

Žádné komentáře :