úterý 17. listopadu 2015

víc než rudá rtěnka.

největší výstřelek vzorů? černé tríčo s dlouhým rukávem a drobným potiskem mini bílých srdíček. a baví mě. || včera jsem si koupila batáty. jedla jsem je poprvé a naposledy před osmi lety v anglii. rozhodila jsem sítě po sociální platformě a dostalo se mi zpět několik zajímavých receptů. nakonec jsem se zařídila tak, jak jsem měla v plánu hned od začátku. nakrájela je na hranolky a spolu s hokkaido je pokládala na pečící papír na plech. přikrájela několik stroužků česneku, zakapala olivovým olejem, posypala kořením bylinkové máslo a medvědí česnek, troška soli. a tradá do trouby. a bylo to žrádlo! || plovoucí podlaha v kuchyni položena. včera jsme dlouho do noci dávali kuchyň opět dohromady. a ráno jsem bosky z postele běžela rovnou do kuchyně, abych se přesvědčila, že nejde o sen, ale mám konečně po roce a třičtvrtě podlahu, za kterou se nemusím stydět. pro někoho samozřejmost, pro mě malý zázrak. lol. || celý den se povaluji, čtu usměvavého muže, který vůbec není usměvavý a jeden by se u toho i bál. a večer káva s ťapťou. je skvělé mít některé lidi stále ve svém životě. některé věci jsou zkrátka neměnné. o to si jich člověk víc váží a těží z nich. téra

Žádné komentáře :