středa 9. března 2016

to se nepovedlo.

tak jsem se dnes usalašila doma. příjemný pocit ráno o půl sedmé, kdy jsem vyřídila zrušení kurzu od sedmi, a přála si zastavit čas, užívat si fakt, že si jen tak ležím a celý volný den je přede mnou. musela jsem se ustrojit a vyvenčit psího kámoše, ale chození by mi šlo. pak jsem si zalezla do postele, pouštěla si různá yt videa a film the interview, který mi nejdřív přišel úplně ujetej, i dál mi přišel úplně ujetej. ale dobrej. pobavila jsem se. v podstatě je to docela hezká záležitost. alespoň takhle jde bojovat s kimovou diktaturou. zesměšňovat ho. určitě to nepřispěje pádu režimu či stopce hladomoru v severní koreji, ale svět si může veřejně z tohoto ujetého vůdce dělat legraci. a vzhledem k tomu, jak se severní korea enormně zajímá o vše americké, určitě film, který zesměšňuje vůdce viděla. james franco mi v té roli úplně neseděl. mám ho spojeného s trošku jinou tématikou. resp. je to pro mě mnohem vážnější muž. || záda povolila. zítra už chci zase pracovat. byť mám doma teď na pár dní psí smečku a nejraději bych byla s nima. || musela jsem dnes vzdát autorské čtení spisovatele martina fahrnera, poněvadž bych to tam prostě neodseděla. || radost převeliká. paní pošťačka mi donesla balíček. kočičí rtěnka od značky manshili. asijská kosmetika. četla jsem na ni recenzi i v ona dnes. jakože dobrý. tak jsem si objednala rtěnku. měla být spíše temně fialová. dorazila mi v krásné krabičce i designově je vyvedená. pigmentace je mizerná. a barva je taková tmavě řvavě růžová. chvíli jsem přemýšlela, zda to není jen parodie na rtěnku a nemá mi stát někde v interiéru jako doplněk. ale záhy jsem pochopila, že to není žert a skutečně jde o rtěnku. přísahám, že každá rtěnka od sebehorší značky má lepší pigmentaci než tahle! || konečně jsem si dnes vybrala krásnou sadu štětců, už aby byly u mě. konec hlášení. téra

Žádné komentáře :