neděle 13. března 2016

zdárně v cíli.

instagram.com/terkalovescoffee
tohle bylo hlavním tahounem mého víkendu. slovanská epopej alfonse muchy. chtěla bych na to do konce roku jít ještě jednou. rozhodně to za to stojí. || v pátek odpoledne jsem strávila v posteli a dokurýrovávala jsem si záda. přečetla jsem skvělou útlou knížku s názvem spánek od haruki murakamiho a vrhla se na knížku fatima situovanou do ugandy. nad ránem jsem už nemohla spát, asi jsem se těšila. v sedm hodin jsem vyrážela. po cestě mě už telefonem kontrolovala čuču, zda opravdu jedu. dojela jsem ke kačce, zaparkovala si u nich auto, dala si s ní čaj, byla tam i malá martínka, a pak jsem mazala na vlak do centra. sraz s čuču, kapůčo v emě. mňam. došly jsme si na oběd. měla jsem chňochy. muhehe. a ty byly! hop do tramvaje a už jsme uháněly směr veletržní palác. bylo to monumentální, úchvatné, s čuču i hodně výživné a zábavné. pak jsme se usalašily v místní kavárně, daly si mošt a vyrazily do víru ulic a obchodů. šlo mi jen o tři obchody fann parfumerii, marks&spencer a h&m. tak nejdřív fann, chtěla jsem makeup od revlonu. už vím, proč se parfumériím vyhýbám, byť bych do nich chodila tak ráda. paní prodávající na mě upřela veškerou svoji pozornost a byla tak neskutečně vlezlá a neustále mi říkala, že není možné, že používám tak světlý odstín, ona s oranžovým odstínem mi dokazovala, jak je slušivé používat ty tmavší. předváděla nám své nehty, abychom viděly, jaký skvělý lak můžeme získat při nákupu nad určitou částku. musím říct, že cena za makeup od revlonu je fajn, ale v momentě, kdy člověk ví, že všude po internetu se pohybuje o stopade níž, je jasné, že si nakonec tedy makeup jen otestuje a objednává z netu. a i kdyby ne, tak u téhle harpyje si ho nekoupím. v m&s doplňuji své zásoby čajů. a v h&m chci okouknout jenom kosmetiku. ale nakonec čuču chce udělat malý garderóbistický nákup, a tak tam trávím víc času, než bych tam sama kdy strávila. a nic mi nepadne do oka. však je to dobře. jdeme do další kavárny. a pak chce čuču dělat velké kosmetické nákupy. v dm se vybavuje obrovským arzenálem kosmetiky a já si vybírám naprosto skvělou rtěnku od maybelline v odstínu plum passion. miluju tyhle švestkové. tím je zapomenut hon na rtěnku od catrice a dokonce si utřu slzy, že jsem tu temně failovou nechala v háemku. loučíme se, a já ještě okukuju f&f, kde si nakonec kupuju nové slimky. a tradá za kač. moje záda toho mají docela plné kecky. večer trávíme naproti u maru&jiřího, večeříme čokoládové fondue, před půlnocí odcházíme a téměř do tří si ještě povídáme. o půl sedmé jsem už vzhůru a nemůžu spát. přečtu téměř celou fatimu, pak dorazí martínka a zkrátí mi vlasy. obědváme opět naproti. zapomínám tam fatimu a přicházím na to až po příjezdu domů. a zlobím se sama na sebe. || přejíždím k téře&wesimu. téra je ještě kdesi v sauně, tak povídáme s michalem, mezitím co vozí maličkou na pekáči po zahradě. nevadí, že není sníh. děti ho vlastně k taškařicím vůbec nepotřebují. s térou pak čajujeme a máme pocit, že se užijeme děsně málo. a tak se domlouváme na za měsíc. ještě mě čeká ikea. stěžejní věci nakoupeny. totálně vyšťavená sedám do auta, čeká mě stočtyřicet kilometrů a už se vidím v posteli. zdárně dojela. dobrou. téra

Žádné komentáře :