neděle 8. května 2016

life is beauty! full.

dnešní nejdůležitější zjištění - chcete-li kebab, rozhodně si ho nekupujte v českém bistru tvářícím se jako že vědí, co dělají. nevědí. a pak ten kebab letí do koše. || týden byl tak rychlý, že jsem nestihla napsat vůbec nic. v pondělí pražská jíťa a sezení až do pozdního večera. v úterý jsem se hned po práci zúčastnila domovní schůze, pak se rozhodla zajet na nákup, a dorazila jsem tak domů před půl desátou večer. ve středu jsem měla všeho nejspíš tak akorát, a tak jsem si spokojeně bivakovala doma, ve čtvrtek jsem vyrazila s markét ven, a v pátek se stěhovala na víkend na chalupu. || v pátek jsem se jela přes hráz posedět s alicí+ester, protože ála na chvíli opustila švýcarský ráj a přistála na chvíli zde. a bylo to hrozně príma. seděly jsme v milé kavárně, vysloužila jsem si od ály nový mejkap od loreálu a bázi od značky kiko, což jsem si normálně poskočila radostí. a pak jsem obdržela krabici šťastných vajíček a vydala se svým psím kámošem na palubě na chalupu grilovat. a bylo mi tak blaze. do toho začal hokejový šampionát, vyluštila jsem dvě křížovky, měla jsem krásně přerovnanou kosmetiku doma, na vsi jsem si topila v kamnech a hlídali mě dva psí hrdinové a spala jsem v mojí letní posteli a ani jednou se za celou noc neprobudila. co je víc? ráno jel badboy na stavbu a já zamířila na farmářské trhy. maličké, ale úžasné. koupila jsem si ke snídani borůvkový frgál, ke kterému jsem si uvařila zelený čaj, který jsem dostala od alice a je z azorských ostrovů. zakotvila jsem v pergole, lítala v žabkách v mokré trávě a bylo mi hezky. pročetla jsem si časopisy o bydlení, využila toho, že je ve světnici televize a chvíli se dívala na house, úplně jsem už zapomněla, jak mě to před lety hrozně moc bavilo! po o jsem usnula na gauči při zápase slováků s maďary, a pak už přijela markét a chvíli po ní nečekaně aneta, a tak jsme s holkama seděly, klábosily a bylo nám dobře. markét zůstala až do večera, grilovali jsme i s badboyem, kávovali, užívali slunka. večer hártatak zápas s lotyšema. a dnes? kamu ve vietnamu. musím v archívu čt najít všechny díly. zase mě úplně zabolelo u srdce z touhy poznat svět. škoda, že u nás prodávají vietnamci jídla, která asii nepřipomínají ničím. v našem okolí rozhodně není žádná autentická vietnamská jídelna/restaurace. pražský maraton. a cesta domů. koupila jsem si zlaté botky samochodky. lákaly mě už nějakou dobu a s mými jednobarevnými outfity a naprostou jednoduchostí v oblékání je to super. unosím je. téra

Žádné komentáře :