pondělí 9. května 2016

of course.

pondělí nemohlo začít lépe. badboy zaspal. a já si posunula budík o celou hodinu a i když bych spala klidně dál, nakonec nemůžu říct ani slovo. v osm jsem vylezla z postele. a až odpoledne jsem zjistila, jak je príma, že jsem si udělala žluťoučká smažená vajíčka ke snídani, ale že jsem si zapomněla namalovat linky a nařasit se.  a to mi přišlo dopoledne něco na mě samotné jinak při pohledu do zrcadla. těsně před polednem sms ze zásilkovny, že tam mám balíček. z e-shopu dekorativka.cz. co můžu říct? že tenhle e-shop opravdu doporučuji. v pátek v poledne jsem si objednala krásnou mixedberry rtěnku od značky jordana a duo tvářenku od w7, v pondělí krátce po poledni jsem si balíček vyzvedávala. || po práci na hokej. v ryze pánské společnosti a bylo to príma. kór když finální skóre bylo tak příznivé. a je to v čudu, protože moje znalosti jsou fakt mega. co mě všechno během zápasu vyvstane na mysl, jaký jsem pamětník, znám hráče a týmy, pamatuju si různá skóre z nhl a šampionátů. kde se kdo zranil. škoda, že mi tyhle znalosti jsou vcelku k ničemu. || zítra nejspíš troška toho divadla. téra

Žádné komentáře :