čtvrtek 30. června 2016

hodiny se zastaví.

půlka roku za námi. už abych přemýšlela, co nakoupím za vánoční dárky a co budeme dělat na silvestra. haha. ale zatím to asi nechám zasunuté někde hodně vzadu v hlavě, protože mi dnes dorazili plavky. ebay kup. zatím nevím. od pohledu mám pocit, že bych do nich zadek mohla dát dvakrát a prsa ani jednou. ale pravdou je, že jsem si je ještě nevyzkoušela. takže nebudu dělat předčasné závěry. || dneškem skončil školní rok, aby zítra vypuklo intermezzo plné jiných kurzů, než zase začne další školní. dnešní loučení ve školce s koťátky bylo krušné. pořád jsme se objímali, hubičkovali, plakali, dostala jsem kupu kytiček a dárků. bylo to asi nejemotivnější loučení, jaké jsem zatím za ta léta ve školkách zažila. || zítra mě čeká cesta k zubaři. nakonec jsem si vyhandlovala jen třetinovou cenu, protože se jen tak nedám. ale že bych byla klidná jako želva, to teda ne. 

v kuchyni mám konečně nový stůl. z prken. prý ho ještě nalakujeme. najednou mám pořád chuť sedět v kuchyni a užívat si to. před třinácti lety jsem ochutnala segedínský guláš. připadal mi fakt chutný, od té doby jsem ho ovšem neměla. a tak mi můj taťka slíbil, že až ho u nich v jídelně budou vařit, porci mi vezme. a dnes, na vysvědčení, nastal ten kýžený den, já si domů přinesla tenhle superguláš, naservírovala si ho a pokřtila tak svůj nový stůl. každopádně brzy si na nový stůl nejspíš odstěhuji notebook a pak už i peřinu a nebudu trávit čas jinde. lol. 

čekám na piercingy. na rtěnky. snad během pár dní dorazí. a teď přemýšlím co s načatým večerem, ale nejspíš budu fandit polákům proti portugalcům. téra

Žádné komentáře :