čtvrtek 16. června 2016

mílovými kroky vpřed.

byť jsem si dnes koupila ve výprodeji rimmelu v drogerii rossman rtěnku kate moss, a celkově patlátka na rty miluju, uvědomila jsem si, že mojí posedlosti v kosmetice vévodí tvářenky. jasně že se klepu nad paletkami očních stínů, ale snad ještě víc mi zvedají tepovou frekvenci právě tvářenky! aktuálně mám otevřený ebay a zase projíždím růžové krasavy. a úplně se bojím sama sebe, že cvaknu na tlačítko koupit a už zase ke mně poletí. nesmím! ráno jsem byla u lékařky a pak hodinka k dobru. takže nejdřív príma cappucino, posez v ušáku a knížka. to se ten den hned začíná lépe. a pak jsem měla ještě deset minut navíc. tak jsem zašla do drogérie. chvíli jsem dumala nad tou modrou tekutou linkou od flormaru. nakonec jsem ji tam nechala. má obal jak od macu. navíc jsem na ni dnes na ig četla dobrou recenzi. ale zatím jsem ji tam nechala. stojan catrice je u nás pořád takový neúplný. a limitka s tvářenkou alá krajka tam stále je. ale ačkoliv je všude chválena, tak tentokráte není mojí must-have. ale ta rtěnka, ta se povedla! rimmel mám obecně v oblibě. a jejich rtěnky od kate se mi zamlouvají. a tak jsem neodolala. za třicet korun. || aktuálně mě láká další tvářenka od the balm, od milani, a také nějaká tvářenková paletka. 

dnes jsem měla líbezně krátký den. to jest ve čtvrt na čtyři jsem měla hotovo. chtěla jsem se podívat po nějakém sličném tríču pro tonyho k narozkám, a tak jsem se vydala do obchodů. koupila jsem. a sobě jsem pak koupila černo-bílou vzorovanou pouzdrovou sukni. ani nebudu zveřejňovat za jak směšnou cenu. ale je prostě báječná! a k tomu jsem si pak přikoupila ještě šátek, který působí tak trošku jako ze šifonu. mám kupu šatků, kterým se říká bandana, takže styl uklízečka reprezentuju dobře. ale moc se mi líbí takový ten styl ála žiju na pobřeží a vážu si hedvábný či šifonový šátek na několikrát kolem hlavy. nejdřív jsem chtěla obětovat jeden skvělý ze sekáče, který je obrovský, a myslela jsem si, že ho pomocí nůžek zpacifikuji. ale nakonec mi to bylo líto, protože nejsem zdaleka nejzručnější a mohlo by se dost pravděpodobně stát, že by se nezadařilo. || všude kolem jezdí nejen auta s českými vlajkami, ale také odvážně polští řidiči k nám vyráží s těmi jejich. můžou si to dovolit, nehrajeme ve stejné skupině. a poláci hrají dobře! a hvězda lewandovskiho stále stoupá. borec prostě. || zítra mě čekají brzy ráno dva firemní kurzy, a pak kurz s mojí partou seniorek, po kterém se přesouváme na společný oběd a kafíčko. a navečer jdeme s badboyem a macem fandit proti chorvatskému teamu. tak takhle to je. téra

Žádné komentáře :