pondělí 1. srpna 2016

než jsem tě poznala.

na tenhle týden zrušila firma ještě výuku. takže mám zítra jen jeden kurz u dannyho hned po ránu. dávám si tam zázvorovou limonádu a beru s sebou psího kámoše. a pak si můžu zbytek dne číst. snažím se nestěžovat si, že bych třeba ráda i víc práce, protože vím, že od září budu mít zase takovou hoňku, až budu ještě ráda vzpomínat na to, jaký klídek jsem měla. || už cca rok a půl sdílím na své soukromé fb stránce hlášky svých seniorů či dětí, které učím. tyhle kurzy jsou továrnou na vtipné hlášky a postřehy. na mém fb se to stalo hodně oblíbené, a tak jsem se rozhodla založit fb stránku s názvem téra - lektorka angličtiny a její zážitky, kam budu každý den vkládat jednu hlášku. pokud máte chuť, najděte a mrkněte. || měla jsem dnes po podvečerním kurzu volno, tak jsem si zajela za taťkou na chalupu, kde jsme si spolu pogrilovali. a teď si tak sedím doma a přemýšlím o nesmrtelnosti chrousta. raduji se z nového lipcreamu od thebalm a vyhrožuji sama sobě, že už si nic neobjednám. haha. objednala jsem si dnes šaty. chtěla jsem nějaké simple loose dress nositelný teď i na podzim. ebay. za skvělou cenu. jsem na ně zvědavá, jaká bude realita. zítra dopoledne si dám než jsem tě poznala. takový symbolický film. vůbec netuším, o co jde. jen je to prý hrozná pecka pro plačky. takže pro mě. || chuť pořídit si baret a perka, a jen tak si vysedávat v podzimním parku. téra

Žádné komentáře :