pátek 30. září 2016

jelen. dobrý večer.

co je nového? došel mi parfém burberry london, mám papírovou jelení bustu v obýváku nad komodou, a kromě psychiatra mě čekají ještě psychoterapie. normálka. || příští víkend se chystám do prahy. a taky volit. už jsem všechny politické strany odnesla do sběru, jen tu jednu, kde jsem dala i preferenční hlas, jsem si usyslila do šuplíku. já jsem takový ten uvědomělý volič. chodím fakt pravidelně, ať jde o komunálky, krajské, i ty celorepublikové. pak alespoň můžu nadávat, protože jsem proto něco udělala. a vždy mám pocit, že změním svět. v praze chci na výstavu, a jinak si tak lebedit s ket&chandlerem&gáborem. || včera večer s míšou a domlouvání varšavy. dnes s edý na okurkovce. a pak večer s bandou. stejně byl zlatým hřebem večera kebab. téra

Žádné komentáře :