pondělí 10. října 2016

obsese posledních týdnů.

podzim je v plném proudu a já stále nemám doma vřes! || úterý večer zdá se býti ideální na pořádný úklid. a tak jsem dnes vystěhovala regál z koupelny, kvalitně vytřela, rovnou se přesunula do ložnice, kde jsem parketám taktéž dopřála čistku. včera jsem přistoupila k vcelku radikální věci. všechno své oblečení ze štenglu jsem pověsila do skříně. do té jedné almárky, kterou sdílíme s badboyem. a hle, ono se to tam vešlo. zeštíhlení mého šatníku v průběhu roku a ponechání si jen vskutku nošených věcí přináší své ovoce. štengl si dnes odvezla bárbí. navíc jsem se rozhodla pro změnu. ze stolku od šicího stroje nebude dámský budoár, ale přijde do obýváku a na něm bude důstojně stát obraz. komodka, na které stojí teď, se přesune do chodby, kde bude částečně suplovat botník a zároveň unese věci, které v chodbě být zkrátka musí - troška toho parfému, hřebínek, lůj, deštník, pytlíky na psí exkrementy, a rtěnka! jasná věc. současný kovový botník půjde na druhou stranu do výklenku, knížky z komodky se přesunou do ložnice do zbylých volných fochů v tamní knihovně. prostě pohoda jazz. zítra ráno vyrážím do truhlářství si nechat uříznout kus desky. nejraději bych tam stepovala už dnes. ale to bohužel ještě nejde. a domlouvám s alicí tu nejúžasnější skříň. tak uvidíme. příští týden. || ráno jsem byla na velmi inspirativní kávě s áňou. moje kolegyně z bývalé práce, se kterou jsme se tam vlastně nikdy nepotkaly, pouze minuly. a až na dalším vánočním večírku zjistily, že obě máme rády gustava klimta a ebay. a teď taky gilmorky a jesse. lol. mně je přes třicet, a ona je matka! a líbí se nám jess, když mu bylo sedmnáct. || hot mama od the balm je božská! snad nejlepší ze všech! já té značce totálně propadla. a je mi celkově úplně špatně, když jsem si při focení na instagram všem produktů, které jsem si během posledního měsíce pořídila, uvědomila, kolik jsem za tu kosmetiku dala. huh. téra

Žádné komentáře :