čtvrtek 17. listopadu 2016

listopad. láskopad.

sváteční den. badboy jel přeci jen do práce. odvezla jsem ho k jeho vozu a vydala se do kauflandu. paráda, otevřeno. snídaně, nové proměny bydlení ve vánočním hávu, a jeli jsme s psím kámošem k mým padres. káva+muffin+fresh=VSL. nemám doma televizi, a tak jsem byla ráda, za možnost sledovat, se v den výročí v praze děje. nakonec jsem zůstala i na oběd a odnesla si obraz. a přemýšlím, co s ložnicí. nějak pořád nemám nápad. hledám velkou retro skříň. úplně jednoduchou, něco ve stylu do které se jindřiška v pelíškách schovávala při svatbě pana kodeta. navíc se mi čím dál víc zajídají ikeácké knihovny čtyři krát čtyři fochy. mám dvě. a připadá mi to už takové okoukané. a potřebuji novou komodu. inspirace na instagramu je obrovská. přemýšlím o tom, že si zatím vynesu ze sklepa štafle, které tu zůstaly po bývalé majitelce, obrousím, natřu a udělám si z nich mini "šatník" s pár lepšími kousky. také přemýšlím, co s dekorativkou. mám ji v různých škatulkách v koupelně. ale koupelna je vlhká, naked2 od urban decay už chytla nějakou tu korozi, takže teď jsem ji před pár týdny ustájila spolu s ostatními paletkami a mono stíny do uzavřené krabice. ale všechno je to každý pes jiná ves. na druhou stranu mě vůbec nelákají ty plastové kosmetické pořadače, ikeácké příborníky a jiné uschovávače. ani nemám žádný zájem na tom udělat si kosmetický koutek v obýváku, jako to některé ženy dělají. a přemýšlím, že by to nakonec bylo fajn v ložnici, ale vlastně nevím, kudy do toho. asi dnes pro inspiraci budu prohlížet celou tu kupu proměn bydlení a marianne bydlení, třeba mi něco padne do oka, co se bude dát realizovat ihned. nerada na cokoliv čekám. mamka mi dnes říkala, že mi chtěli koupit toaletní stolek, jedna známá ho prodávala. takový ten opravdu retro. ale v momentě, kdy mamuš zareagovala, už byl pryč. || zítra se chystám do prahy navštívit kate&chandlera&gábora, žádné plány na trajdání po praze nemám. v sobotu se jen zastavím na cčm na nějaký vánoční shopping. téra

Žádné komentáře :