úterý 5. září 2017

první dva dny školního roku? řekněme poněkud klidné. pondělní ráno zahájeno na diabetologii. a inzulín jsem nedostala. radost. prozatím. hodina angličtiny nad kávou. a pak téměř po roce shledání s háňou. neviděly jsme se od varšavy. oběd. pár obchodů. káva. procházka s mým psím kámošem. a byly tři hodiny a já šla domů. dodělat shopping listy na dětskou aj, které potřebuju dnes zalaminovat. a pak s mamkou do kina na film tulipánová horečka. bylo nás v celém kině devět. ale tak to bývá. nejde-li o vyloženě mainstreamový film, prostě přijde pár lidí. líbil se mi námět. doba. místo. a hlavně alicia vikander. jen ty porody na plátně mi nedělají úplně dobře. mamka si toho nejspíš všimla, protože se ke mně naklonila a šeptla takovýhle to zase ale není! dnes ráno pošta. dva kousky ošacení pro minichlapíka. jeden vánoční dárek pro bárbí. musím vymyslet prozatímní místo na vánoční dárky. tam, kde jsem je skladovala minulé roky, má u mě ve skříni místo dětská kosmetika. ale za dva týdny se přestěhuje na jiné místo, a pak můžu ukrývání vánočních dárků rozjet naplno. lol. || dnes mě čekají dva firemní kurzy. a pak už zase nic. ale středa, čtvrtek i pátek budou plnohodnotné dny. nejlepší plnohodnotný den bude asi vždy pátek, kdy budu mít jen dva kurzy dopoledne. a ještě bez dojíždění. a na oběd už budu zase doma. || jdu nachystat dnešní kurzy. téra

Žádné komentáře :