neděle 3. září 2017

se zářím přišlo i to pravé podzimní počasí, kdy už jen tričko s krátkým rukávem nestačí. a mně to tak vyhovuje. || v pátek deštivo. září nemohlo začít lépe. nic moc se mi nechtělo. jen jsem si tak ležela v posteli s knížkou. ani psí kámoš nechtěl do toho deštivého marastu. nakonec jsem zvedla, učinila jeden dobrý skutek, a završila to nákupem jídla na víkend a pár hezkými věcmi pro chlapečka. odpoledne přijela na superrychlou návštěvu markét, a pak jsem si vyšlápla k našim na kávu. pobyla jsem až do podvečera. || badboy dorazil večer, já nemohla usnout, protože prostě zase akční dítě v břiše. a nad ránem znovu počítáni oveček. usnula jsem dvacet minut před budíkem. a po šesté vstávačka. houby. les. klid. a našli jsme. když pak přátelé na fb sdíleli jejich úlovky, připadala mi naše úroda malá. ale letos jsme párkrát byli a nic velkého jsme nenašli. a tak jsem jich pár dala mamce na smaženici, pár jich dala sušit na noviny i síto, pár jich zamrazila, a z trošky si udělala guláš. mám teď čtyři sklenice sušených hub, a ještě by se mi pár sklenic na podzim a zimu hodilo. odpoledne cesta do vlakové vsi, kde má chalupu strejda. dorazil tam bratránek s rodinou, i sestřenice s klukama. s malým ondrou jsem si vyšlápla k nádraží, protože ta jsou pro něj důležitá a ví o nich všechno. jedla jsem nakládané houby, pila hodně čaje. na vlně litrů čaje jedu neustále. těhotná netěhotná. kvůli té pitomé cukrovce nekonzumuju téměř žádné /resp. jen minimálně/ mléčné produkty a začíná mi praskat sklovina nahoře na sedmičkách. takže přecházím na mák. zatím ho sypu do jogurtu. dnes jsem si dala kousek makovce. co jinak? || večer jsme usnuli v devět. v kolik budeme chodit do postele v důchodu, to mi není jasné. před šestou jsem už vstávala a tahala badboye do lesa. jeli jsme jinam. našli houby. jako že ne houby. ale nic. šest houbiček. v lese byla tma, začalo pršet, a já mám skříplý nerv, takže jsem myslela, že budu skákat jen po jedné noze. v osm už jsme byli i s kávou latté z polské costy zase doma. na chvíli jsem se natáhla, začetla se do mata hari, usnula. probudila se v deset, kdy badboy hospodařil v kuchyni, pekl bábovku, vařil vývar a dělal oběd. opět s cukrovkou vývar není ideální a o bábovce si můžu nechat jen zdát, takže jsem měla celozrnnou rýži a kuřecí směs se žampiony, kapií ze zahrádky a cibulkou. mňam nejvíc. telefonovaly jsme si s bárbí, příští sobotu se snad konečně uvidíme. pak jsme po obědě zase usnuli. po půl třetí probuzení se z kómatu. telefon od mamuš, že právě koupili dvě sušičky na prádlo. jednu pro ně, druhou pro nás. poté cesta k badboyově mum, zajímavá akce po cestě. badboy byl poprosen jedním párem, zda by nepomohl vynést jednu skříň. já s paní zatím docela rokovala, a najednou se zeptala, zda nemám vizitku, že jsem hrozně zajímavá, a ráda by na mě měla nějaký kontakt. učí v jedné nedaleké školce. další čajík u badboyovy mum. || teď dopíjím další hrnek a zalezu si do postele, kde mi bude dělat společnost opět mata hari. zajímavá to žena. nakladatelství mladá fronta má zajímavou edici osudy, jde převážně o ženy. silné ženy. a tou mata hari určitě byla. || s mamkou jdeme zítra do kina na film tulipánová horečka. další týden možná snad po strništi bos. a také bych ráda na špitál art do josefova. a snídaně s bárbí. a oslava narozenin mojí sis. já už se tak na celý ten týden těším. téra

Žádné komentáře :