středa 25. října 2017

začínám poslední týden výuky ve firmě, kde mám šest hodin týdně. resp. budu tam ještě příští týden, ale to už i s novou lektorkou, aby viděla. jsou kolem toho takové obštrukce. možná to pro ni bude příjemnější, že jí to tam ukážu a představím, na druhou stranu si říkám, že jsem nikdy nejela do žádné firmy s tím, že bych s sebou měla průvodce. už teď je mi nějak teskno. v téhle firmě učím sice teprve čtvrtý rok, ale mám to tam ráda. je to poměrně velká společnost, ale hodně přátelská, hodně pohodová. s kupou lidí si tam tykám, a je mi tam dobře. vlastně se mi asi nikdy nestalo, že bych se tam na nějaký kurz netěšila. za těch sedm let jsem učila v mnoha firmách, ale tady se cítím nejlépe. už jsem spakovala všechny učebnice, které budu jazykovce vracet. jsem bez nich taková bezprizorní, ačkoliv je zase tak striktně nepoužívám, a mám plné šanony různých kopií, karet a kartiček. ještě musím zkompletovat cédéčka, která jsem některá i poztrácela. naštěstí ne originály. v pondělí jedu učit poslední kurzy do firmy, kterou mám sama na sebe, nikoliv přes jazykovku. a zcela upřímně, jsem ráda, že je to tam naposledy. učím tam paní, která ke mně chodila dva roky ve výše zmiňované firmě, pak změnila práci a oslovila mě, zda bych nechtěla jezdit k ní do nové práce a učit ji tam. vyskytl se tam i druhý kurz, kam se přihlásili její dva kolegové. a to je právě kámen úrazu. nesnáším, když chlap ke čtyřicítce má tendence se předvádět, být trapný a machrovat s tím, že něco neumí a být na to pyšný! v pondělí ráno jsem se rozhodla, že tam pojedu 30. října naposledy. a nesmírně se mi ulevilo. hrozně trapné muže nesnáším. v listopadu už tak budu mít jen volnější režim ve společnosti dětí a seniorů. 

nakonec to těhotenství nesmírně utíká. už od soboty jsem mohla být na mateřské, ale odkládám to. nechce se mi za těch pár korun být ještě doma. navíc si říkám, co bych vlastně dělala?! vytahovat miminkovský košík a štelovat si ho vedle postele ještě vážně nechci. kočárek je stále ve sklepě a až do porodu tam zůstane. vajíčko je objednané, ale ještě nedorazilo. oblečení pro mímo je už ready. ještě mi chybí nějaké věci, ale už ji je fakt pár. spíš mě děsí, co všechno s sebou do porodnice. a já kupu věcí nemám pořízené. a nemám doma jediné plenky. ty musím během listopadu vyřídit v polsku. dostala jsem několik tipů na plenky dada. česká výroba pro polský trh, skvělá kvalita i cena. a když jsem viděla, kolik stojí pampersky, byť v akci, se mi udělalo málem nevolno. směju se některým hláškám, že mimino nic nestojí. cha. a to ho mám zatím jen v břiše. myslím si, že se držíme hodně při zemi. že jsme mu koupili komodu na oblečení a malou knihovnu, kterou zatím asi budu využívat já. kočárek z druhé ruky. nový šátek na nošení a vajíčko. košík na spinkání jsme dostali, časem budeme muset pořídit postýlku. kupu oblečení jsem dostala od sestřenice, hodně toho nakoupila, ale nic finančně náročného. dostala jsem k zapůjčení od kamarádky odsávačku na mléko. značka avent to má ovšem dobře vymyšlené, není kompatibilní s jinými lahvičkami než od té samé značky. takže ještě mě čeká jedna objednávka. myslím si, že doposud jsme nemuseli dělat žádné velké investice, a stejně je to všechno v řádu několika tisíc. nestěžuju si. jen konstatuju. takže jo, i já si donedávna myslela, že mimino = postýlka, plínka a prso. porodnice = župan, noční košile a knížka. 

konec mateřského vokýnka.

tenhle týden jsem taková slaměná vdova. badboy je na slovensku. dnes večer konečně dorazí domů. já přijíždím z práce v podvečer, vana, knížka slepá mapa, která je sice skvělá, jenže já jsem o půl deváté tak uzívaná, že si akorát zalezu do postele, pak si vzpomenu na píchnutí inzulínu a padám za vlast. kolem půl dvanácté se vzbudím, vzpomenu si na povinnost druhé večeře, jdu do ledničky, vypiju deci rýžového mléka a odklopýtám zpátky do postele. v šest mi zvoní budík, jakože je čas snídaně. tak ho ještě odsunu. a před sedmou teprve snídám. 

zítra jsou podzimní prázdniny, takže já jdu na jeden kurz seniorů, a pak do školky. druhá školka to kvůli omezenému provozu odpískala. v pátek ráno dva kurzy seniorů a pak kafe s markét. a další víkend. budu mít psí duo doma, neboť mi padres odjíždí do prahy. budu se těšit na posun času. a v neděli se chystáme s mamkou do kina na dokument o impresionistech. na mém cinema listě je ještě film o miladě horákové. na mém watch listě na doma je film čára, pěkně blbě a the cakemaker. do porodu jdu ještě dvakrát do divadla. pokud mi přenechá nějaké divadlo taťka, tak třeba i vícekrát. za dva týdny mě čeká praha a návštěva výstavy českého impresionismu. týden na to pak adventní trhy v kuksu. na začátku prosince knížecí vánoce v babiččině údolí a nákup a zdobení stromku. navíc se badboy stále intenzivněji ptá, zda budu péct cukroví. nikdy jsem nebyla žádná velká pekařka, a představa, že na začátku prosince v euforii, že se mi každým dnem narodí dítě, mám péct cukroví, jsem si řekla ne. ale vzhledem k mému omezenému pracovní programu během listopadu jsem se rozhodla, že poslední listopadový týden zasvětím pečení lineckého a ještě nějakých dobrot, aby byl spokojený. plány dobrý, ne? lol. btw dárky zabaleny. čekám už jen na ty objednané. a čtyři budu řešit za pochodu. takže tak. 

jdu nahodit omítku. a za chvíli vyrážím do firmy. btw rossman nebo teta (dorazily mi voba letáky) píše, že bude mít markantní slevu na burgundy paletku od maybelline. já nejsem příliš maybelline holka, mám od nich asi dvě rtěnky a gel na vobóčo, ale tahle se mi moc líbí. jen je holky youtuberky úplně nevychvalují do nebes. prý práší. já si včera po dlouhé době sáhla pro nějakou paletku. volba padla na naked2 od urban decay a decánko jsem si vystínovala oči. já teď jedu jen v módu mejkap, transparentní pudr, tvářenka, rozjasňovač, řasenka, obočí, a občas přihodím rtěnku. připadám si výrazná dost. ale mám doma hezké paletky a je mi jich líto nepoužívat. resp. dohodla jsem se sama se sebou, že nezačnu-li si pravidelněji malovat oči, nebudu se bohulibě odměňovat dalšími paletkami. láká mě nějaká od značky zoeva. loni jsem kupovala jednu pro svoji sis k vánocům, a myslím, že je spokojená. uvidím, uvidím, uvidím. takže teď jdu vážně na tu omítku.

btw jakub janda končí se skákáním na lyžích. dostal se za ódées do sněmovny. takže letošní sezonu už žádná olympiáda. téra

Žádné komentáře :