čtvrtek 23. listopadu 2017

ho ho ho. jako santa claus. || tak a dnešním večerem počínaje mi začíná dvouleté nohy hore období. jakože si budu lakovat nehty na červeno ještě víc než teď, parádit se překrásnou kosmetikou, hodně číst, žít kulturně a vychovávat dítě. lol. jako myslím to smrtelně vážně. všechno. s prominutím seru na ty řeči, že budu udřená. možná budu a co jako? ale hodlám si ty dva roky udělat příjemné. decentně pracovat, užívat si syna, podnikat kupu fajn věcí a nezakrnět. třeba fakt, že bych zapomněla něco ze své angličtiny, to mě děsí nesmírně moc. další mezinárodní certifikát si tak plánuju udělat v době trvání rodičovské dovolené. || zítra si jdu ráno k obvoďákovi pro razítko do těhotenské průkazky, to mi tam ještě chybí, a pak si to štráduju k dannymu. sice to může vypadat, že jdu za prací, ale kdepak, bude to jen závěrečná káva s mým kurzem, a poté oběd s druhým kurzem. a konec šmitec. příští týden bych měla ještě válet cukroví s mrňátky v čska, ale uvidím, jak se budu cítit, jestli tam na tu hodinu sjedu, nebo to už odvolám. || dnes dopo cesta k doktorovi, monitor, ozvy. všechno ok. prý se to nedá odhadnout. čípek se nezkracuje, ale tvrdnutí břicha mám v pravidelných a krátkých intervalech, že mu to zase přijde, že to může klidně být opravdu dřív. tak se nechám sama překvapit. || vybrala jsem si dnes k vánocům nakonec od badboye parfém burberry the beat. já na tuhle značku prostě jsem. || jdu si dát vanu, číst si, a pak padnout za vlast, abych se parádně vyspala do svého prvního mateřského dne. téra

Žádné komentáře :