pátek 24. listopadu 2017

to moje spaní je příšernost. dnes v noci od půl jedné do tří jen převalování se. nakonec jsem přeci jen zabrala a ráno jsem byla jak rozvalchovaná. vstávala jsem brzy, protože si taťka přijel pro psího boříka, aby si ho vzal na chalupu. a já se chystala k obvoďákovi pro razítko do průkazky. sic jsem byla první na řadě, ale seděla jsem tam třičtvrtě hodiny, než začal ordinovat. alespoň jsem přečetla kus knihy o rodičích a dětech od emila hakla. prý film je skvělý. neviděla jsem. ale podívám se. pak jsem si vykračovala k dannymu. ale musela jsem se zastavit u mamky v práci na kávu, protože jsem té cesty měla tak akorát po krk. každých pár desítek metrů mi tvrdlo břicho. po kávě jsem už došla na náměstí a užívala si přítomnosti svých šesti studentek. dojaly mě přáními, dárky, květinou. o hodinu a půl dorazilo mých dalších šest oblíbených dam, ty už ke mně chodí pátým rokem a jsou vážně úžasné. dostala jsem další květinu a dárkovou kartu do rossmannu. musím říct, že mě tohle velmi potěšilo, protože po většinu času dostávám věci pro miminko, a těch už mám doma vskutku mnoho, tak mě něco pro mě potěšilo. mám chuť si zajít koupit hned v pondělí buď jeden parfém od značky guess nebo eternity od calvina kleina. anebo si také koupím něco úplně jiného, že jo. s tou skupinkou jsme si daly kávu a oběd, povídaly, užily si to. píšu všude na konci u sloves ypsilon, protože jsme byly jen dámskou společností. ve dvě jsem se přesunula k mým rodičům, kde na mě čekal psí kámoš, dala jsem si čaj, probraly jsme s mamkou politickou situaci, osobnost dominika feriho, knížky a tak. btw včera jsem si pouštěla na youtube debatu, ve které byl právě dominik feri za topku, františek kopřiva za pirátuy a monika oborná za ano. byla to debata z 18. listopadu, moderoval ji daniel takáč na čt. o monice oborné nemůžu říct jediné kloudné slovo. trošku mi přišlo, že má v hlavě nasráno. tak určitě. to zní padalo neustále. neschopnost formulovat smysluplnou ideu. chuděra. františek kopřiva mě mile překvapil. ale o několik levelů to překonal právě dominik feri, kterého jsem předtím nikde pořádně neslyšela. mladý chlapík s neskutečně výbornou rétorikou, kultivovaným projevem, rozhledem, ujasněnými názory. no twl. smekám. || to jsem si politicky trošku odskočila. s mum jsme jely mrknout do pár obchodů, a až kolem páté jsem se dostala domů. jsem totiž rozhodnutá se dnes totálně odpravit, unavit, abych spala. já jsem z těch nocí dost zoufalá. ráno jedeme s mamkou a sestrou na kuks na vánoční trhy. a pak přejíždíme do krajského města na trhy do nějaké malé kavárny/klubu, jehož název zní hrozně poeticky mile, ale já ho úspěšně zapomněla. a jdeme na oběd do palačinkárny. já na slanou. zbytek víkendu už budu relaxovat na gauči nebo v posteli. zkrátka doma v teple. v neděli večer jdu ještě do divadla na představení s ivou janžurovou. těším se. téra

Žádné komentáře :