středa 22. listopadu 2017

mám vskutku rýmu jak bič a přidal se chrapot. hele, já ale nechci. připadá mi, že moje tělo je vůči všem mandarinkám, citronům, zázvorům a medům už rezistentní. ještě sázím na pomeranče, které tu mám, že si je budu vymačkávat. a k obědu plánuji opět zeleninový vývar, tak třeba tyhle vitamíny vybijí moje nachlazení. chci být na porod ready v plné síle. || musím se vám tu delikátně svěřit s úžasným tipem na knihu. resp. dvouknihu. má krásných 423 stránek, a já ji dala za čtyřiadvacet hodin, protože prostě to jinak nešlo. milostná mailová komunikace lidí, kteří k sobě přijdou čirou náhodou, neznají se a píší si. daniel glattauer napsal dobrý proti severáku a každá sedmá vlna. nejde o to, že vážně čekáte, jak to dopadne. protože ono to asi dopadne tak, jak má. ale to jak je to psané! ta mailová komunikace je skvělá, použití jazyka, pro mě úplné lingvistické blaho. moc se mi to líbilo. žádné plytké dialogy či bezduchá komunikace. úplně mě to vtáhlo do děje. vlastně bych dnes chtěla začít číst něco nového a nějak nevím, co by to bylo být. mám tu sice rozečtenou radku denemarkovou, ale tahle její kniha mi nějak nejde a nevtáhla mě do děje. v rezervaci mám v knihovně knížku hotýlek od aleny mornštajnové, tak čekám, kdy se ke mně dostane. už pár dní si myslím na dobročinný večírek od egona hostovského, jehož tvorbu mám moc ráda, takže možná šťastná ruka padne právě na tuhle knihu. || včera se mi podařilo vydražit na instagramu rtěnku od urban decay. ještě u té stejné slečny přihazuju dnes na jeden skvělý mono stín od kiko milano. tahle značka v čr dostupná není jinak než na pár e-shopech, ale já od nich pár produktů mám a miluju. a přes vinted.cz jsem si objednala od jedné slečny nový setík malé rtěnky a řasenky od clinique. musím se ještě potěšit. badboyvi jsem si řekla k vánocům o parfém. jako každý rok. ví, že mám ráda dkny, burberry, guess. některé ty parfémy se dají sehnat normálně v drogériích/parfumériích i tady u nás, takže nemusí nic řešit přes internet. tuhle přišly do schránky nějaké letáky, já jsem si tam udělala ještě kroužky u těch parfémů (jsem jako důchodce, no jo, no). odjela jsem na dva dny do prahy, druhý den ráno jsme s badobyem telefonovali, a on že mi koupil dárek a balí ho. přijela jsem domů, v obýváku na stolku roztahané letáky, tak jsem si mnula ruce, jak mám šikovnýho kluka. minulý čtvrtek začalo v teta drogérii sleva na parfémy 50%. kámošky se předháněly, která si tam jaký koupí či koupila. já v klídečku, můj badboy už pokoupil. včera mi večer povídá, že mi musí vybrat nějaký parfém, zda bych mu dala tipy. koukala jsem na něho jak spadlá z višně. ty mi budeš kupovat ještě jeden? ptám se ho. jak ještě jeden, odvětil, vždyť já pro tebe žádný nemám. ptám se ho, co ty letáky na stolku. prý tam byl nějaký čistič na auto, tak ho to zaujalo. já se picnu. ptala jsem se ho, kdy s jeho pracovním režimem může vyrazit do obchodů. neví. takže se jdu dnes mrknout já, vybrat si vůni. koupit ji. lol. je fakt, že letos jsme si řekli, že dárky si dávat nebudeme, resp. jen něco malého, když si porodíme dítko. muhaha. || takže se jdu hodit do gala a mrknout do města. || včera jsem měla dva poslední kurzy. dětské. a dostala jsem tolik dárků. jenže já jsem z toho upřímně už na mrtvici, protože toho oblečení je fakt kotel, a podle mě to nemůžeme fakt využít. a druhak to pomalu přestávám mít kam dávat. badboyova sestra i maceška se už pár týdnů zajímají, co mi mají jako dárek pro malého koupit. a já pořád říkám, že nic! že fakt už nic nechceme. ale je mi jasné, že s touhle odpovědí neuspěju. téra

Žádné komentáře :