neděle 11. března 2018

huh, jak já nestíhám psát pravidelněji. ne snad, že bych neměla čas, ale já večer nemám příliš chuť. týden vždy uteče mílovými kroky. lukovi se na konto přičte další týden života, usmívá se čím dál víc, někdy se až zajíká, je prostě božský. užíváme si spolu čím dál víc ten společný čas. v týdnu začalo konečně jaro. ačkoliv ještě v úterý tu bylo bílo. ale absence mrazu znamenala, že z toho byla brzy jen břečka, ve které se promáchaly téměř všechny boty. v pátek už bylo ve vzduchu cítit skutečné jaro, a tak jsme s mamkou vzaly psíky na vodítko, já luku do šátku, a vyrazily jsme na prochajdu s kávou. trošku jsem pozapomněla, že cestou, kterou si to budeme štrádovat, bude nejspíš stále led, protože cesta je obklopena stromy a je tam stín. tak to byla taková akrobacie. akrobacie s mimiňákem v šátku. v podvečer mě pak navštívila liška, což bylo hrozně príma. předchozí večer jsem tu měla sis a tonyho, což bylo také fajn. už si zase připadám tak plnohodnotně, co se týká společenského života, haha. četla jsem. doplavat domů od deborah levy z nakladatelství odeon. a pak losos v kaluži. to je knížka, která proběhla celým instagramem. milá. strašně mě nadchlo, jakým způsobem pracuje autorka s tématem smrti. v pátek ráno jsem byla připravená na kurzy angličtiny, měla nachystáno všechno pro luku a pouze čekala, až se probudí. v ten čas jsem si pouštěla nějaká youtube videa internetového knihkupectví martinus. a to je mor. z toho plyne, že jsem si ten den nesla domů tři knížky, které holky doporučovaly, jednu, na kterou jsem narazila u jedné slečny na instagramu, a na další dvě si dávala rezervaci. na další mám zálusk, ale ještě je nemají. a do toho mě vždy překvapuje má vlastní knihovna, ve které vždy najdu skvělé kusy, které jsem ještě nečetla. teď mám rozečtenou knihu doupě. jakuba katalpa je pro mě úplnou neznámou. ale čte se to účasně! || příští sobotu pardubice. rodinná sešn. a sestřenice mi nabídla půjčit manduku. tak se těším, že budu lučku nosit i jinak než jen v šátku. || zítra začínám angličtinou nad kávou. potřebuju skočit na diabetologii vrátit glykometr. a pak už zase domácí pohodička. v úterý chci konečně s lukou zajít na úřad a nechat mu udělat občanku. a pak také káva s kamarádkou z porodnice. a večer první angličtina po třičtvrtě roce s jednou mojí dlouholetou klientkou. středa bárbí. v pátek markét. mezitím nějaké to učeníčko v knihovně a ve školkách. tím, že lučku stále kojím, to vyžaduje pečlivý time management, ale zatím nám to krásně jde. samozřejmě musí být všechno pohodlné pro něho. || dnes jsme vyrazili na nedělní procházku do babiččina údolí. tam vám bylo lidu! parkovali jsme ve zlíči, vísce kus před ratibořicemi. parkoviště úplně narvané. naštěstí vyjíždělo jedno auto. a pak hezky pěšky s kočárkem a boříkem. u hostince jsme potkali markét a fílu. eda měl na krčku červeného motýlka. vkusná šelma. lol. škoda, že dvůr vedle rudrova mlýna nebyl ještě otevřený a neprodávali tak místní pochutiny jako koláčky, střapáčky, kávu. utržili by. téra

Žádné komentáře :