čtvrtek 15. března 2018

peču řepu. musím si to sem poznamenat jako první větu, abych při psaní nezapomněla a nevzplála mi kuchyň jako onehdá při vyvařování lahvičky na mléko pro luku. chystám si k večeři cizrnu s řepou a sýrem. vida, nepotřebuju žádný budík, takovou tu minutku, mně stačí napsat sem odstavec, a až si post po sobě budu číst, budu vědět. haha. || včera jsem se chystala jít spát brzy. jakože fakt brzy. no a objevila jsem u internetového knihkupectví martinus knižní odyseu a byl to můj spací konec. šla jsem spát po půlnoci. těším se teď na každý den, kdy budu dál luštit a pátrat. znáte? hrajete? || tím se teď do pozadí maličko dostal daniel glattauer a jeho kniha není zač, ale během zítřka a víkendu to napravím. || v sobotu se chystáme do pardubic k sestřenici a její rodině a nesmírně se těším! neviděli jsme se teď od října. od té doby, co jsem porodila, u nich střídavě doma někdo marodí, takže máme fakt dlouhou návštěvní prodlevu. jinak se vídáme často. || včera tu byla bárbí. zahrála si na kadeřnici. prošly jsme nějaké anglické testy, které potřebuje mít našprtané na přijímačky na vejšku, kterou chce nově dálkově studovat. v úterý letí na votoč s přítelem do londýna. úterý ráno tam, středa večer zpátky. úplně se těším, až bude vyprávět a přiveze mi na klíče opět telefonní budku. || já dnes zavítala do rossmanna na tu krémovou akci. a víte co? můj letitý krém himalaya tam prostě neměli. ne že byl vyprodaný! oni ho nemají už v nabídce. navečer jsem si ho s třicetiprocentní slevou koupila v hyperalbertu. ale než jsem se tam dostala, koupila jsem si krém proti vráskám od astrid a nějaký hyaluronový booster od isany. jsem totiž posedlá vráskami (které téměř nemám). prostě mám pocit, že mám kolem očí vrásky, a také už na čele. ve skutečnosti se to má tak, že se vždy čekuju ve zvětšovacím zrcadle z ikea. a pořád se patlám vším proti vráskám. mám na mateřské houby co na práci, tak se sleduju, no. a tak jsem dnes půl hodiny vybírala něco, co mě zbaví HNED vrásek. a jak tam tak stojím, přifrčí si to ke mně tatínek jedné mojí studentky, takový trošku praštěný muž, prohlídne si mě a řekne mi, že mám krásnou pleť. haha. a já tak vyvádím. každopádně si jdu všechno tohle nahňácat do kůže, ať jsem jako dvanáctiletá dívenka. lol. téra

Žádné komentáře :