středa 27. června 2018

tenhle týden je takový bezprizorní. protože bez práce. dnes jdu dát kocourkům do školky diplomy a bonbóny. zítra mě to čeká ve druhé školce, no a to je všechno. a dva měsíce nicnedělání. luka je po operaci úplně v pořádku. vůbec nic mu není. nechápu. a jsem šťastná. včera byl dokonce v takové formě, že jsem si ho vzala do manducy a vyrazili jsme nejdřív na živnostenský úřad, pak pro kaši do teta drogerie a nakonec za mamkou na kafe. cestou domů už usnul. odpoledne jsme pak s mamkou a taťkou vyrazili do města. prochajda a káva v podloubí. // nedávno jsem viděla výborný ruský film nemilovaní. úplně se mi z toho svíralo srdce. ta atmosféra. ufff. a tak mi to nedalo, podívala jsem se na csfd na režiséra filmu, zjistila, že sbírá ocenění na festivalech a dnes večer si pustím jeho další film vyhoštění. včera jsem během toho, co luka trénoval lezení, a kdy jsem ho krmila, zkoukla dvoudílný film davida ondříčka dukla 61. musím říct, že jsem si o tom filmu předem vůbec nic nezjišťovala a hlavně o něm nic nevěděla. takže první část mě uvedla v omyl, že jde zkrátka o film. až pak mi to nedalo, rozklikla jsem internet a zjistila, že je to film natočený dle skutečné události. důlní neštěstí. ta druhá část byla silná. // a nějakou dobu jsem měla v merku český film miroslava krobota kvarteto. honestly? nudnější film jsem ještě asi neviděla. nudil mě tak moc, že jsem v jeho průběhu stihla vyrobit domácí gel na praní i aviváž. tenhle film nechcete a nepotřebujete vidět. anebo možná... moje oblíbená lucie konečná z blogu zase ta lucie na něj docela pěla chválu. ona je takový můj kulturní a cestovatelský guru, takže díky ní jsem se dostala k mnoha dobrým knihám, filmům, dokumentům, lidem. ale tady jsme se neshodly. mohu-li říct něco hrozně pošetilého a úplně nedůležitého... už pár týdnů přemýšlím o rozjasňovači od maybelline a stejně tak o jedné z jejich tekutých rtěnek. jen fakt, že doma mám tekutých rtěnek poměrně dost a několik rozjasňovačů, mi v tom zatím brání. trošku lituju, že jsem si je nekoupila v sobotu v polské hebe, kde měli 40% slevu. mdloby na mě. // také už nakupujete vánoční dárky? téra

Žádné komentáře :