středa 25. července 2018

přijeli jsme na pár dní domů, takže regulérní internet, ne jen troška těch dat v telefónu. lučku trápí zoubky. druhý den horeček, slinění, ručiček v pusince a pláče. i když musím říct, že ten pláč není častý, spíš takové nešťastné krabatění. nese to statečně. tak snad zubák brzy vykoukne. update: nejsou to zuby. ve tři hodiny odpo se probudil s teplotou 39,4, tak jsem s ním jela na pohotovost, a je to viroza. // absence většího množství dat internetu znamená, že zase hodně čtu. přečetla jsem sběrnou knihu, což jsou rozhovory s helenou třeštíkovou. v jakém jazyce sním? jsou paměti eleny lappiny. úžasně inspirativní čtení. od martina sichingera kocovina šumavského léta. kdysi na vejšce jsem v rámci regionální literatury ke zkoušce četla jeho knihu cukrový klaun a přišla mi skvělá, proto jsem po téhle knížce v knihovně sáhla s chutí. líbila se mi moc i kniha dům s vypůjčeným výhledem od české autorky martiny leierové, s níž jsem cestovala do usa i japonska a zkoumala umění. rakvičky od ireny douskové, čímž jsem téměř zkompletovala všechno, co napsala, a já tím pádem přečetla. a nakonec jsem to zakončila skleněným pokojem od simona mawera. tu knížku ještě čtu. a je famozní. už dívka, která spadla z nebe se mi moc líbila. // no a sledovala jsem zatím všechny etapy tour de france. dnes je čeká tak krátká 65 kilometrová. těším se. byť se mi to trošku na ntb seká.// dnes jsem měla mít první lymfomasáže, ale lučka měl tam být se mnou, a kvůli horečce jsem to odpískala. zítra jsem pozvaná na jednu akci mých studentů, ale myslím, že to budu muset také zrušit, protože luka ještě určitě jeden den bude o teplotách. brek. brek za ty teploty. to, že nejdu na akci, to přežiju. // dopoledne dorazila markét, neviděly jsme se skoro měsíc a bylo to hrozně fajn, osvěžující. // minulé úterý jsem vezla boříka na stříhačku do města, sešly jsme se s míšou, a když jsme se loučily, rozhodla jsem se nakouknout do sekáče v podloubíčku, který mi doporučovala paní knihovnice. míša, která miluje sekáče stejně jako já, tam nakoukla se mnou. koupila jsem si úžasnou jeptiškovskou košili. nevím, jak jinak ji popsat. černá, s troškou nabírání, zapínací až ke krku a tenká krajka kolem krku i rukávů. nedávno jsem zase ukořistila v jiném sekáči úžasnou džísku. za tři pětky. taková ta devadesátková. lucky me. // zrušili nám rezervaci bytu v krakowě. ne, nejsme chuligáni se špatnou pověstí, prostě se to tak občas děje a majitel bytu na airbnb to zruší. ale my si zarezervovali ještě lepší bydlení. tak snad nám to z ty necelé čtyři týdny nikdo neodpíská. a s bárbí se v říjnu chystáme do bratislavy. jediné hlavní město ze sousedících států, které jsem ještě nenavštívila. musím a chci. // v sobotu jsme hráli badminton. a jinak jsem taková ta chalupářská žínka, co nosí kupu odpadu na kompost, pije čaj z mega hrnku s levandulí (jaké to klišé), sleduje případy pro lauru, a myslí si na sobotu, kdy bude naše kuchyň krásná. jupííí. téra

Žádné komentáře :