sobota 4. srpna 2018

jsem na miniskok doma. badboy si potřeboval něco vyřídit, tak jsme se svezli s ním. teď kupuje maso, jeho starší synátor tu hraje na mobilu nějaké hry, luka se pinoží po bytě, a za chvíli zase vyrážíme zpátky na chalupu. // luka měl nakonec šestou nemoc, což se ukázalo až v pátek, čtvrtý den teplot, kdy jsem s ním byla i u jeho lékařky a když jsem ho tam svlékala, začal být osypaný. do toho se milostpán v pátek sám postavil, a od té doby je to dost slušná divočina. leze, sedí, stojí. všechno chce stále trénovat. bohužel se staví i v košíku na spaní nebo v kočárku, takže mám pořád oči na šťopkách. // minulou neděli jsme už zase odfičeli na chalupu, dorazila sis s tonym a liška s dávou. nakonec zalezlo za mraky slunko, tak jsme i grilovali, a jinak jsme strávili velkou část odpoledne v bazénu. navečer pak poslední etapa tour de france. přála jsem saganovi vítězství v paříži, ale nedočkal se. i tak má ale zelený dres. tour letos nevyhrál froome, takže můj cyklistický svět je zase v rovnováze. honestly, já proti němu vlastně nic nemám, on je to i velmi sympatický muž, ale nikdy jsme mu zkrátka nefandila. // ve středu jsem měla po téměř devíti měsících zase lymfo. v pondělí si tam beru i lučku, tak jsem zvědavá, zda se předvede jako ukázněné mimino, nebo to budu muset operativně řešit nějak jinak. mám si jich odchodit tentokráte jen osm tak to snad nějak klapne. čtu. pořád docela hodně čtu. takže skleněný pokoj od simona mawera výborný. zjistila jsem, že naši mají doma ve své knihovně další jeho knihy. kromě dívky, která spadla z nebe jsem pak už nic jiného od něho nečetla, takže je čas. poté jsem objevila, že má taťka na chalupě knížku z odeonu, kterou si vypůjčil v knihovně a evidentně ji nečte, a tak jsem se do ní pustila. jmenuje se sezona v pekle, napsal ji peter murphy a je to trošilinku na způsob betonové zahrady, kdo nečetl, můžu jen směle doporučit. stejně tak tuhle poslední sezonu. pak se ke mně konečně dostala kniha mezi dvěma kimy od niny špitálníkové. s ninou jsem viděla a četla několik rozhovorů, takže jsem některé její příhody už znala. a další informace z knihy my byly známy i z jiných zdrojů. prahla jsem po více jejich osobních zážitcích, ty mi tam chyběly. ale zaplaťpánbůh za každou takovouhle knihu. včera jsem přečetla knihu johana od tria autorek horákové, dostálové a scheinostové. skvělé, svižné čtivo. taková oddechovka. a teď čtu po dlouhé době zase severskou detektývku leon od monse kallentofta. a kupa dalších knih stále čeká. lol. // už troubí badboy, že je před domem. takže letíme. téra

Žádné komentáře :