čtvrtek 16. srpna 2018

tak dlouho jsem nepsala, že nevím, co vlastně psát. zítra odjíždíme do krakowa. my s badboyem a lukou, a sis s tonym. takže jsem si dnes půjčila průvodce, nevyměnila zlotky, protože banky nemají, tak musím ráno do směnárny, a vymýšlím, co lukovi k jídlu, protože zeleninové skleničky nechutnají ani mně ani jemu. ale máme v bytě kuchyň, tak si povezu nějaké suroviny, a ráno si tam holt přivstanu a s sebou do města mu do skleničky uvařím. čímž si jdu připsat na seznam toho, co s sebou, i tyčový mixér. lol. // čtu čtvrtý díl tetralogie geniální přítelkyně od eleny ferrante, je mi z toho úplně teskno, protože pak už není nic. ale musím říct, že jsem ve čtvrtině a lenu mi leze pořádně na nervy, jak nedůstojně dolejzá za ninem a odstrkuje svoje holčičky. // víkend byl ve znamení grilování. grilovali jsme se horkem. a grilovali jsme. a bylo to úplně parádní. v pondělí mi pak dorazil téra s holčičkami. v pondělí jsme hopsaly kolem dětí, bylo vedro, její starší dcerka dováděla v bazéně, ta tříměsíční hůř snášela teplo. nedivím se. luku zajímalo zase úplně všechno. takže jsme obě brzy odpadly s tím, že druhý den zkusíme dát děti brzy spát, budeme grilovat a konečně pokecáme. ráno její starší dcerka onemocněla, a tak odjely domů. muhaha. tak za mnou přijela alespoň na kafe badboyova sis, kterou mám hrozně ráda. // koupily jsme si s míšou a háňou na listopad letenky do londýna. za boží cenu. // minulý týden jsme si s míšou vyrazily do sekáče. někdo chodí s kámoškama na kafe, jiný do sekáče. a pak na to kafe. lol. a protože ani tak nepotřebuju mnoho věcí, koupila jsem si černé tílko z pevného materiálu a širokými ramínky (špagáty já max. na spaní) a pruhované námořnické tríčo se tříčtvrtečním rukávem. lučkovi pak manžestráky s minipuntíky na podzim. // viděla jsem se s myslitelkou věrkou zase po roce. takový společenské dva týdny mám za sebou. už se myšlenkami připravuji na nový školní rok a práci. byť je tohle volníčko parádní, hrozně se těším. i proto, že mám celkově na podzim dost plánů. // tohle léto bylo hodně čtecí. přečetla jsem toho fakt hodně. naposledy europeanu od patrika ouředníka a ledové sestry, což byl takový trošku ducharský román. jednu astrid lindgrenovou, jednoho jaroslava foglara, jednu lenku lanczovou. občas se ráda navracím ke knihám mého mládí. jen klub lysek od arthura ransome zůstal nepokořen. a lukovi jsem přivezla pořádnou hromádku knížek. // filmů jsem viděla pramálo. viděla jsem vůbec nějaký? asi ne. každé ráno v devět případy pro lauru. na csfd to má pod 50% a někteří píší, že jde o odpad, ale já se u toho fakt bavím, líbí se mi to. ačkoliv měřítko na kriminálky to pro mě fakt není. ale na druhou stranu mi nepřijde rozdíl mezi tím a jinými kriminálními seriály. musím se pustit do poslední série criminal minds, to je moje jediné měřítko na detektivky. téra

2 komentáře :

Anonymní řekl(a)...

Párkrát jsem se u Vás inspirovala, pokud jde o dobré čtení, tak mi připadá fér podělit se o vlastní čtenářský zážitek roku, třeba tu knihu zatím neznáte: Terry Hayes: "Já, Poutník". Mějte se krásně! K.

téra řekl(a)...

To jsem moc potěšená :) "Já, Poutník" jsem měla doma někdy loni na podzim. Moje mamka i sestra o tom krásně mluvily. Já jsem se nějak nemohla začíst. Nicméně tahle kniha na mě vyskakuje velmi často, a už mnohokrát jsem něco začala číst, odložila, a pak nadešel ten správný čas a já se nemohla odtrhnout. Takže jo, připisuju ji na svůj read-list a děkuji :) Terka