pondělí 2. července 2018

včera málem infarkt. v druhé části prodloužení luka modrić neproměnil penaltu. málem to se mnou švihlo. a pak se kopaly penalty. to jsem zase málem omdlela. ale NAŠTĚSTÍ chorvaté postoupili. jsou to moji velcí favorité. němci a poláci, kterým standardně fandím, nepostoupili ze skupin. nizozemí, můj velký evropský favorit, se na šampionát vůbec nekvalifikovalo. portugalci a cr7 jsou venku ze hry, bohužel. takže dnes belgii a ještě budu fandit anglii. v zápase francie s argentinou se mi zdálo nejdříve, že je mi to docela jedno, jenže... najednou dostala francie druhý gól a mně to bylo tak líto. v ten moment mi došlo, že přeji kohoutům. a když srovnali, výskla jsem si tak, že se můj luka rozplakal. asi je to malý argentínec. // kvůli večerním fotbalům stále nestíhám dokoukat film vyhoštění. a po fotbalech už bývám dost mrtvá. ale zítra se já, moje smečka a externí disk s notebookem stěhujeme na chalupu, takže budu mít na filmy čas. v sobotu začíná tour de france. froome bude startovat. nejsem zrovna nejšťastnější. kdyby to nebyl brit a nezávodil za stáj sky, asi by mu to tak lehce neprošlo. // sportovní okénko máme za sebou. teď bych si mohla povzdechnout kosmeticky. že jsem objevila na instagramu značky essence před pár týdny paletky lahodící mému oku. a já nejsem na paletky od essence. mám jednu, takovou tu lesní s králíčkovým pohyblivým designem. byla to taková roztomilost, že jsem musela jít jak pro paletku, tak pro příšerně prášící duo rozjasňovače a tvářenky. ten level roztomilosti té paletky je tak vysoký, že ji sice téměř nepoužívám, ale chodím se nad ni radovat. no a teď přišel essence s paletkami, které mají tak krásný hravý design, jako když se vám rozutečou hopsakoule po místnosti. a včera na instagramu se rozběhla u jedné slečny diskuse, zda to už není přes čáru, když s tímhle přišel mac. je mi to asi dost buřťas, protože nemám mac zafixovaný jako paletkovou značku, takže mě nikdy žádná od nich nelákala, mám jednu klasickou rtěnku a jednu tekutou, a jestli si roztomilou paletku koupím, pak od essence. včera se tam v jednom feedu řešilo, zda jsou kosmetické dupy ještě ok nebo ne. ale třeba značka makeup revolution je téměř komplet postavená na dupech, s ničím svým originálním příliš nepřichází a všechny kosmokočky nad tím toužebně vzdychají. a u essence to vadí?// koupila jsem si v sobotu KONEČNĚ mejkap od maybelline fit me. uvažovala jsem o jejich korektoru, ale teď jsem ukořistila jeden od značky bell cosmetics, tak zase klídek, ale ten mejkap, ten mejkap mě lákal už nějaký čas. nemá to ten fanfárový obal aká skleněná lahvička, který je pro mě téměř kritériem pro mejkap do sbírky, jenže ho vychvaluje už asi sto let lou z getthelouk. a když tahle holka takhle moc chválí něco z drogérie, člověk to pak fakt chce. a zrovinka na něj měli akci. tak je můj. konzistencí mi připomíná true match od l´oreal a připadá mi dost skvostný. neee, dost, už nebudu dnes psát nic o kosmetice. // zítra dopoledne odjíždíme s lukou na chalupu. večer za námi dorazí badboy. já si tam od našich převezmu psí duo a naši odjíždí na pár dní pryč. já proboha zítra nesmím zapomenout koupit sud na páteční oslavu. teď na to myslím a úplně vím, že jsem na to schopná zapomenout zítra. chystám si kupičku knih. kupičku? kupu. a učebnici a cvičebnici němčiny, protože na duolingo tam nebude dostatečný internetový signál, a učebnici angličtiny. luka se bude pást na dece a já se budu vedle něho vzdělávat. teď mám rozečtenou knihu miral týkající se izraelsko-palestinských vztahů už od vzniku novodobého státu izrael. // nevím, jak dnes dokoukám fotbal, když už teď slzím únavou. // včera u mě byla moje mladší sestřenice odpoledne. kdykoliv přijede z prahy sem na venkov, chodí do jednoho místního sekáče. úplně jiného než já. a vždy má super kousky a já čučím jako puk. a tak jsem tam dnes na rychlovku zašla. na rychlovku proto, že jsem si nesla luku v manduce. zrovna měli všechno za třicet korun. odnesla jsem si skvělou džísku. takovou tu aká devadesátky. barvou i střihem. naprostá spokojenost. v koších se mi moc hrabat nechtělo. na to já nejsem. jsem slečinka a potřebuju štengly. ty jsou v tom "mém" sekáči. // jinak jsem se včera přiotrávila houbama včera, což jsem si už postěžovala na ig, jakého přijetí se mi dostalo na místní interně. škoda že neexistuje nějaká nemocnice na mýtince, tam bych odvelela tuhle mladou lékařku /nešťastnici/. jinak jo, už rostou houby. lol. // dnes jsem byla na lymfo. u paní doktorky. naposledy jsem tam byla v říjnu, kdy mi povolila chodit na udržovací lymfo do porodu, dokud se na to budu cítit. teď jsem si šla nechat napsat regulérní lymfo. absolvuju ho dvakrát do roka. a dnešek byl historický moment. mám to v tak dobrém stavu, že místo obvyklých deseti lymfo budu chodit jen na osm a nemusím bandážovat, jen nosit kompresní punčochy. navíc jsem dostala předpis na nové komprese a mám si koupit o číslo menší. třikrát win. tak jako dobrý, no. muhehe. // panečku, to jsem se rozepsala. a dost. dám prát ještě bílé prádlo, tmavé hodím do sušičky, během noci tam přihodím i vyprané bílé a ráno budeme s lukou jako ze škatulky. už budu jen balit. téra

Žádné komentáře :