neděle 23. září 2018

malý rýmovník spí. má už týden rýmu, na řadu musela přijít i odsávačka, což z duše nenávidí. chápu. // přes léto jsem nebyla na bloglovinu. a upřímně, vůbec mi to nevadí. většina blogů už stejně zahynula. resp. odešla do blogového nebe. nebo se ubírá směrem, který mi už není blízký. a tak mi zůstaly v podstatě tři. jeden je stále má oblíbená lucie konečná z blogu zase ta lucie. druhá pak radka z kusance a třetí lucka z lucousek.wz.cz, kterou sleduji už od jejích středoškolských let. 

tak. minule jsem koncept uložila a vrátila jsem se až teď. v neděli. devět večer. mám odkoukanou celou 13. sérii criminal minds. až na poslední díl. vrátili jsme se z oslavy sestřiných třicetin a web nefunguje. zkoušela jsem to ve více prohlížečích. na více noteboocích. byla jsem tak zoufalá, že jsem to zkoušela i přes data v telefonu. hele nic. psala jsem ségře. ani jim to nefunguje. a tak došlo na řadu ulozto. jenže díl se bude stahovat hrozně dlouho. já dnes budu ponocovat. prostě ten konec chci vidět. 14. série se v ame rozběhne 3. října, takže teď dva týdny budu mít pauzu. a dle informací má mít 14. série snad jen patnáct dílů. podivné. všechny série zatím dodržovaly dvacet plus. důležité je, že to dle infa, co jsem si načetla, vypadá, že sestava bude stejná. hrozně moc jsem si oblíbila taru, luka i matta, co jsou tři postavy, které se objevují poslední dvě, resp. jednu sezonu. vždy tak těžce nesu, když někdo odejde. blbě jsem nesla odchod prentissové. uf, je už zase pár sezon zpět. pak i agentky blake. pak tam sezonu hrála jennifer love hewitt a její postava mi taktéž byla dosti sympatická. jenže v reálu byla těhotná, takže čau. na konci 11. série (tuším) odešel i derek morgan a hotch se tam začal objevovat jen sporadicky. to už se mi skoro zastavilo srdce. jenže luke alvez a tara lewis jsou parádní náhrada. a teď i ten matt. vzhledem k tomu, že každý díl má čtyřicet minut a série no. 13 22 dílů, a já na to koukám čtyři dny, tak asi chápete, jak moc času jsem věnovala literatuře. pramalý. téměř žádný. jak jinak by se mohlo stát, že za čtyři dny přečtu jen 68 stránek knihy? a přitom probudím se na šibuji od mladé anny cimy si jednoznačně zaslouží moji pozornost, čte se to totiž vážně skvěle. takže já dokoukám poslední díl a pak se moje mysl plně soustředí zase na knížky. všechno se to takhle tváří dle zápisků, jako kdybych byla mladá bezdětná žínka, která má celé dny volno na seriály a knihy. omyl. když si dítě hraje či spí, tak prostě konám. 

dnes jsme byli na rodinné oslavě sestřiných  narozenin. kdo kromě sis dostal dárek, byl luka. od tchýňky mé sis. bagřík. vzhledem k tomu, že doposud bylo jeho nejmilejší hračkou hasičské auto, bagr se bude řadit taktéž velmi vysoko. myslela jsem si, že jeho nejlepším přítelem od raného dětství bude kniha. jo, listuje jimi, rve z nich obaly (z těch mých), vytahává je z knihovny, jeho i ty moje, ale nejraději sedí a zkoumá hasičské auto. a teď i bagr. // jedli jsme a hodovali. viděli pár fotek. vypili pár kafí. a já si vypůjčila knížku ta přede mnou. 

s bárbí jsme stanovily termín výletu do bratislavy. vůbec vlastně nevím, co od toho města čekat. je to jediné sousedské hlavní město, kde jsem ještě neměla tu čest. věřím, že mě bude bavit stejně jako ta ostatní. mám-li být upřímná, nejvíce mě z našich sousedů učarovala polská metropole. varšava je nádherná. asi tomu hodně přidal i krásný podzim, kdy jsme tam s dívčinami mými byly, poláci, které mám moc ráda, pohnutý osud polského hlavního města. na druhé místo řadím berlín. kosmopolitní, plný kontrastů. až na třetí místo řadím konzervativní vídeň. 

skok jinam. dnes jsem v kiku viděla aroma lampu. obyčejná. bílá. ale na vosky by mi stačila. a za pár korun. asi si pro ni v týdnu dojedu. mám beztak v plánu nakouknout do ccc, kde mají 40% slevu na polobotky a baleríny. a o polobotky na podzim stojím hodně. dokonce mám jedny konkrétní v merku. zařekla jsem se, že už na koženku kašlu, ale you know what? ty, co mám vybrané, jsou tak krásné. lakované. a třeba nebudou mít moji velikost. // téra

Žádné komentáře :