čtvrtek 4. října 2018

už pár dní je tu říjen. mně už skončil další pracovní týden, protože učím do čtvrtečního poledne a pak už útrum. // co bych si tak poznamenala? dočetla jsem knihu probudím se na šibuji, přečetla jsem knihu ta přede mnou a rozečetla jsem kde kvete tráva od jihokorejské autorky han kang, od níž už jsem četla knihu vegetariánka. přinesla jsem si z knihovny další nálož, a protože jsem usoudila, že mi chybí přečíst ještě kupa klasické literatury, hlavně zahraniční beletrie, vytvořila jsem si seznam, jehož část bych chtěla ještě do konce tohoto roku udolat. // ve středu mi přišel úžasný kosmetický balíček. co balíček, balík přímo. vyhrála jsem ho. a slečna se ho pokusila co nejvíce personalizovat a naprosto dokonale se jí to podařilo. nemám slov. dojatá jsem byla. // zítra volby. ve 14.00 tam s boříkem a lučkou budeme. chodím volit na všech úrovních pravidelně. do zastupitelstva jsem "své" kandidáty vybrala, ale senát, to byl těžký oříšek. upřímně, volím znouzectnost. nic, s čím bych se úplně ztotožňovala. // o víkendu tu budeme mít psího rudu, v sobotu večer dorazí sis&tony, liška&david. a v neděli mám sraz s bláňou v městě pod horami v treesu. nikdy jsem tam ještě nebyla a o to více se těším. // můžete mi vysvětlit, proč v kauflandu nejsou 4. října ještě vánoce? ani ty hnusoadventní kalendáře s nahotinkami tam nejsou. ignoruje snad letos kaufland vánoce? musela jsem si jít spravit chuť do kiku. pokochat se tam. // míša dnes bookla ubytování v londýně. krása střídá nádheru. nejlepší na tom je, že je to zase v canning town jako minule, takže pár stanic metrem na oxford street bez přestupu. letenka a ubytování dohromady stálo dvojku. a pak že se nedá cestovat low cost. to, co utratíme tam, to už je každého věc. // poslední říjnovou sobotu vyrážím do drážďan a chci tentokráte navštívit i zwinger. staré  mistry. kultůra je potřeba, že jo. téra

Žádné komentáře :