neděle 12. května 2019

jana šrámková a její příběh hruškadóttir. a pak běžím do knihony pro šošu od singera, neboť fjodor říkal, že je nejlepší. tolik věcí, kterým nerozumím. židovská kultura je tak obsáhlá. stále dohledávám. a když už v té knihovně jsem, co sejde na tom, že mám doma velkou kupu na přečtení, beru další. mezi nimi historii arménie. protože co já vlastně vím o arménii? tak málo. ostatně stejně jako o některých našich panovnících či pivu. pivo je zásadní. pivo bude v kvízu. pivo nepiju. mám asi tři týdny na to, abych začala. nebo si alespoň ledascos nastudovala. lol. // včera jsem se vydala s clariss na svět knihy. ano, na ten svět knihy, o kterém jsem loni tvrdila, že už mě tam kvůli vedru a počtu lidí nikdo neuvidí. a bylo to sakra báječné. krotila jsem se. moc. koupila si jen dvě knihy. viděla alenu mornštajnovou, nečekala na roberta bryndzu, protože asi tři kilometry fronta. viděla z dálky pár svých ig přátel. a moji oblíbenou míšu salák, jejíž instagram mě moc baví. té jsem to říct musela. proboha, kolik mi je, že jo. muhaha. // večer s anet, deni a sidem v baru. hokej. sid se vrací z prahy, kde jsem mu domluvila rande. a byť je pražská naplavenina tady na východě, píše mi už se těším domů. domů jako do prahy nebo sem? no přeci sem. za váma. // ms v hokeji je zatím paráda. a finále ligy mistrů a evropské ligy? anglický sen. téra

Žádné komentáře :