pondělí 20. května 2019

tenhle týden zdá se býti takovým volnějším. odpadl mi dnešní ranní kurz, šla jsem učit až ve tři. no a badboy odjíždí tento týden až dnes, v pondělí v noci, takže jsme se ráno všichni vyspali a vyrazili do polska pro plíny a malý nákup do tamního lídlu. luka po desáté dopoledne odpadl a šel spinkat, já dočítala šošu a najednou pic, padly mi oči a tvrdě jsem usnula. nějak jsem v rámci kómatu zaznamenala, že brutálně leje, ale k sobě jsem přišla, až když dorazil badboy z úřadu, kde si vyřizoval pas. zítra mám volno. ve středu pak jen jednu školku, jelikož ta druhá výletí. paráda. // po dočtení šoši, kdy jsem se musela dovzdělat v židovské terminologii, jsem se pustila do knížky tohle je má píseň. opět téma židovství. nicméně jde o vzpomínky a je to několikavrstvý příběh. tolik skvělých knih se mi tu nakupilo. naopak nesleduji žádné seriály ani filmy. mám pomyslný seznam toho, co chci vidět v archívu čt, mám stažené nějaké fajn filmy, ale zaměstnává mě především literatura. začínám se těšit na léto. na prázdniny. minimální pracovní povinnosti.nedostatek internetu na chalupě. knihy. filmy. grilování. pohoda. // lučkovi jsme koupili golfky. a obratem se mi podařilo prodat kočár. a pokud se mi ještě zadaří mít v budoucnu druhé dítě, kočárek si pořizovat nebudu. luku jsem rok a půl nosila, stále ho nosit chci, a budu to tak dělat případně i s druhým dítkem. // no nic. to předbíhám. teď tu sledujeme hokej. moc jsem přála lotyšům proti švédům. bojovali statečně jako lvi, ale prostě to nestačilo a do čtvrtfinále nepostupují. teď sledujeme kanadu s dánskem. ale půjdu si zalézt i s čajem a knížkou do postele. a ten déšť venku, tak ten mě těší. téra

Žádné komentáře :