středa 25. září 2019

tak máme s míšou koupené jízdenky na vlak do budapešti na konec října. krása. nádhera. paráda. jedu tam poprvé. také jsme předělali chodbu. nová podlaha. přestěhovala jsem si tam kosmetický stolek, protože je tam paradoxně lepší světlo. udělaný nový botník. našňořená stěna. je mi tam hezky. škoda, že je tam zima, jinak bych v té chodbě klidně i ráda bydlela. lol. příští sobotu jedeme do prahy lučkovi pro postýlku, stolek, židličku, malý kobereček a asi teepee nebo stan, ať má pořádnou schovku. včera jsem sedla k internetu, objednala mu krásné ilustrované plakáty londýna a amsterdamu. a budu postupně objednávat další. ať má chuť a inspiraci, kam jednou cestovat. také nějaké úložné věci. už to bude můj velký kluk. stejně bude spát se mnou, a já ho tam možná v noci občas přenesu. svoji postýlku bojkotuje. už ji má jen na denní spánek. ta v pokojíčku zůstane pro druhého karbanátka. // nechci se dotknout bezdětných... ale někteří mluví a chovají se, jako kdyby vychovali x dětí. před pár týdny anička a liška u mě. luka se vzbudil, bolely ho zoubky a plakal. omluvila jsem se a šla si k němu na chvíli lehnout, on do deseti minut zabral. po mém návratu do obýváku mi holky řekly, že se shodly na tom, že je luka dobrá antikoncepce. wtf? liška, která chtěla děti ještě dřív než já, prožívá jakousi krizi a teď neví. od ní mě ty řeči mrzí víc. a dnes u anet. ta je celkově taková necitlivá. hele, nemám sama ráda rozcapené děti. luka má dané mantinely. přivezla jsem jí jen nějaké věci na sebe. dávám si nakonec čaj. lučka je bez hraček. stál u stolku a lžičkou nabíral můj čaj a snažil se ho dopravovat do pusinky. žádné slzy nebo hysterák. nic. v pohodě. v tichosti. beru si malý podnos a dávám ho pod hrnek, aby ten čaj případně necákal na stůl. a aneta tobě nevadí, že je to rozmazlenej spratek? koukám na ni jak z jara. pokračuje když vidím, co lučka dělá, tak už asi děti nechci. pobalím nás a jedeme domů. koupím mu hrneček, aby mohl trénovat a parádní zimní čepici. a taky punčošky a ponožky. fakt mají někteří pocit, že dítě má prostě jen v klidu sedět na gauči a koukat do blba, dokud si rodiče nevyřídí to svoje? vážně je projev samostatnoti, snažit se lžičkou pít čaj, projev spratkovosti? někteří si prostě nemají děti pořizovat. svět tak bude veselejší. // a to jsem chtěla po té době psát asi jiné věci, ale nějak mi všechno vypadlo. jdu si k tomu svému spratečkovi přilehnout do postele a tulit se. téra

5 komentářů :

LaskoradovaL řekl(a)...

Say what? 1) Rozmazlenyho spratka si fakt predstavuju jinak, 2) i kdyby, to jim to neni blbe ti to takhle vpalit? Ja jsem pro uprimnost mezi prateli, ale takovehle chovani je neomalene az hnusne. Lucka je bozan nejvetsi a naopak podle me je to uplny lakac k materstvi :-). Jsem zvedava na dojmy z Budapesti, byla jsem jen jednou a bohuzel si ji moc neuzila, ale docela me to tam tahne znovu, tentokrat na celorodinny vylet.

téra řekl(a)...

Normálně přemýšlím,jestli jsi znala můj blog než Instagram 😁 Ty internetové platformy jsou tak propojené 😁 Ja bych taky ráda jela do Budapešti s pritelem a Lučkou, ale přítel moc cestovací není, jak je neustále v kamionu na cestách. A já se těším, že budu vstávat v osm a ne v šest 😁🤦‍♀️ Mě to s tím Lukou tak zamrzelo, bylo mi to líto vůči němu, protože on opravdu neprovadel nic, co by neměl, nic nepatricneho. Vůbec se nechci vymezovat vůči bezdetnym, ale někteří se vazne chovají, jako kdyby měli certifikát na výchovu.

Ywain řekl(a)...

Lučku neznám, ale stejně mi to nedá nekomentovat. Jednak úplně souhlasím s vámi dvěma - tohle není rozmazlený chování, a i kdyby, stejně neznají všechny okolnosti a tak ho soudit je mimo. Stejně důležitý mi přijde zadruhý - píšeš, že Luka moc nemluví, tak pak lidi mívají pocit, že ty děti vlastně ani nerozumí, nevnímají. Jenže rozumí a vnímají až moc dobře - a slyší o sobě ošklivý řeči jen proto, že jsou zaujatí. Jak by bylo oné Anet, kdybys o ní v její přítomnosti kamarádce řekla "Hrůza, jak je ta Anet necitlivá a zlá, to už radši nechci takový kamarádky."
Pardon :). Když mi to nedalo, fakt takovýhle odsuzovače bez pořádnýho kontextu nemám ráda.

téra řekl(a)...

Děkuji za komentář ❤️ Já fakt nejsem máma, co nechá dítě dělat si, co chce. Luka má mantinely a kdyz to nejde, i on občas dostane plácnuto přes ručku či plinku. Ale nějak nevím, co je rozcapeneho na tom, že chce sám jist, sám pít, tak jak to vidí u nás, a nejde mu to tak bravurně. A přesně si myslím, že Luka velmi dobře vnímá, co se kolem něho děje. Nemluví ještě, ale rozumí. Proto jsem ho sbalila a jeli jsme domů. Blbý je, že ona je jeho teta. Asi se tak vyjadřuje o většině dětí. Říkala to i o synovi svojí sestry - Lukovu bratranci - který mi přijde velmi vycepovany a slušně vychovaný. On dokud není člověk v pozici, že vychovává dítě, vcelku lehce se mu to o jiných mluví a kritizuje.

Maki řekl(a)...

Ono se to slečně bezdětné všechno vrátí. A budou to právě její vlastní děti, které ji to dají pocítit. Lučku neznám, ale to co jste popsala je normální a děvče ať si trhne nohou. Hodně optimismu.