pondělí 30. září 2019

září uteklo mílovými kroky a mně výrazně povyrostlo bříško. mnohem rychleji než s lučkou. prý už tomu tak v druhém těhotenství bývá. kalhoty mě tlačí. jedu si pouze v šatech. // víkend byl poměrně akční. v pátek jsem byla na posledním kole vědomostního hospodského kvízu. nejen že jsme skončili na děleném prvním místě, tudíž jsme vyhráli, že jo, ale my vyhráli i dlouhodobou soutěž. na to, že jsme měli nejmladší tým... v sobotu jsem byla na sidových narozeninách a zároveň rozlučce. před třičtvrtě rokem jsme se s ním s anet seznámili v baru, byl hrozně neodbytný, ale nakonec jsme zjistily, že je vážně fajn. žil tu akorát tři měsíce, přišel sem s firmou, pro kterou léta pracuje a stavěli novou budovu nemocnice. našel si tu pak přítelkyni a vypadalo to, že zakotví. nevyšlo mu to. naše kamarádství ovšem ano. chtěl a chce tady zůstat i dál. jenže firma tuhle fázi špitálu dokončila a vracejí se do prahy. a protože platěj dobře, sid to tu po roce balí a vrací se. chce se sem vrátit. ale kdo ví. každopádně měl mít velkou rozlučkovou akci, a nakonec jsme v baru skončili jen ve třech. kruh se v podstatě uzavřel. tak, jak jsme začali, i končíme. na chvíli se podařilo trhnout déně a dorazila taky. skončili jsme rozumně. o půlnoci. chvíli jsem si povídala s fjodorem, což je můj knižní a filmový guru. vlastně jsem se s tímhle barem poměrně těžce loučila. taková čtyřka to je. s kulečníkem, fotbálkem, šipkama a jukeboxem, ale já to tam mám ráda. jen se cítím tak nějak nepatřičně courat po barech s těhotenským břichem. // v neděli jsem maličko dospávala, když tu najednou zvonek. zase sid. vezla jsem ho do takové vísky, kam ho firma na zbylé týdny přesídlila, a vypadl mu u mě v autě telefon. sedl na bus a s přestupem v čska si pro něj dojel. badboy mu uvařil kafe a rovnou za  něj rozhodl, že u nás zůstane na oběd. a pak ho hodil zpátky na ves. našla jsem si za poslední rok pár nových přátel. resp. takhle. známých. kamarádů. ale denisa, sid a fjodor jsou přátelé. proplulo mi životem i pár řekněme podivných lidí a je dobře, že jsou pryč. pomlouvačka. stalker. vysávačka. prima skvadra. // v neděli večer jsem pak byla v kině na národní třídě. kniha od jaroslava rudiše byla skvělá. film ještě snad o level lepší. hynek čermák byl úchvatný coby vandam. těším se na něho i ve filmu aristokratka, který má přijít do kin snad 24. října. čtu nevítaného hosta od shari lapeny. a zatím teda lapena příliš nejsem. ale čte se to svižně. zítra jde náš bořík na odstranění zubního kamene a trhání pár zoubků, bude pod narkózou a já mám samozřejmě obavy, byť ultrazvuk srdíčka i odběry krve byly v naprostém pořádku. a večer pak jedu do města na konci světa na besedu s princem ládíkem o jeho cestách po arménii a gruzii. kultůra, no. // v sobotu jedeme s badboyem a lučkou do prahy. výstava fotek jana šibíka. hamleys. motýlí dům. ikea. a pak už bude mít lučka krásný pokojík. bobek můj. téra

Žádné komentáře :