středa 25. prosince 2019

boží hod. vánoce byly opravdu boží. myslím, že to nebyl u nás ani žádný stres. nedělám žádný speciální velký úklid. stromeček jsme měli koupený a ozdobený už deset dní před svátky. nákup jsme udělali v sobotu, kdy to ještě nebylo v supemarketech takové peklo. cukroví jsme letos dostali, protože s cukrovkou prostě nepeču. dárky jsem měla nakoupené postupně. jediné, co mi udělalo čáru přes rozpočet, byla lučkova teplota týden před svátky, kdy jsem s ním chtěla jet na den do prahy, v ikea mu koupit stan - šapitó a nákupní vozíček pro děti. naštěstí zrovna měli šapitó i v lídlu a dřevěný nákupní vozík v kauflandu, tak jsme to zvládli i tady od nás. // akorát jsme nestihly večeři s míšou, a  "besídku" s bárbí. až v pátek dorazila markét. a já ještě v týdnu před svátky stihla screening ve třetím trimestru. v sobotu jsme byli se sidem a denisou v baru a bylo to super prostě. jsme taková minipartička. v sobotu lučka oslavil druhé narozeniny, ale oslavu jsme měli domluvenou až na nedělní odpoledne. dostal borůvkový cheesecake. lowcarb. lol. přišli naši, sis a tony. dárky ho zase tak nezajímali. postavili jsme mu šapitó. pak procházka a káva to go a už rychlé přípravy na to, že přijde pár přátel. umíchat tatarák, uvařit zázvorový čaj. bylo to hrozně fajn. v pondělí večer rodinná tradice na dlouhou noc u známých. poslední léta je to dámská jízda, řekla bych. a letos stála vážně za to. psík bankrot před naším příchodem snědl jednouhubky i s párátky. vezla jsem xbbx do lékárny pro peroxid. zabralo to částečně. takže jsme pokračovaly na veterinu. a pak mi zastávkovalo auto. přijel ségřin tony, odvezl nás do města, já vystřídala doma badboye v hlídání lučky, který spal, a badboy a tony jeli zpět zprovoznit mé auto. a pak jsem pokračovala v dlouhé noci. štědrý večer budiž jmenován knižním večerem. dostala jsem dohromady devět knih. lučka taktéž. a s badboyem jsme dostali gramofón. takový ten, co vypadá, jako bychom ho našli někde na půdě. přitom má v sobě i rádio a usb. nádhera. rozhodla jsem se pořídit si jednu novou knihovnu a maličko si to tu dotunit, než se narodí další synáček. // v noci ze čtvrtka na pátek nás vytopil soused. téměř slepý soused. tekla mi voda stropem do kýblu a on spal jako dřevo. takže dorazila policie, hasiči a pán, co otevíral dveře. a taky přijde malíř, protože tohle sami nevymalujeme. // přečetla jsem teď od izraleského autora amose oze knížku "mezi svými" a asi si budu muset hodit korunou, kterou vánoční knihou teď začnu. do konce roku bych ještě minimálně dvě knihy ráda přečetla. čekají nás teď nějaké návštěvy, a v neděli ráno odjíždíme slavit silvestr na hory. letos zase chci zabilancovat. ale až budu mít více baterky, teď jsem skoro vybitá a nechce se mi tady sedět s nabíječkou. haha. tak snad to stihnu do konce roku. užívejte svátky ještě. téra

2 komentáře :

Aranel řekl(a)...

Malíř... no to je radost :O

téra řekl(a)...

Je to otrava to řešit, ale bohuzel.