čtvrtek 19. prosince 2019

mám za sebou screening ve 3. trimestru. všechno v pořádku. jizva po císaři prý fajn, ty bolesti, co mám, to je prý to, jak pracuje děloha. no potěš. takže jak budu rodit, zda císař či normální porod, to jest stále ve hvězdách. chtěla bych císařem, protože by byl plánovaný, a tudíž jistota, že u toho stihne být badboy. pokud bych totiž porodila přirozeně před termínem, tak to s největší pravděpodobností nestihne. mi ani tak nevadí ten fakt, že budu rodit sama, ale spíš to, že by to pak náhle byl zase akutní císař a s malým by hned po narození nebyl ani jeden z nás. to je moje největší schýza. s lukou byl badboy hned, když já být nemohla. dnes mi mamka říkala, že by tam klidně byla ona. tak uvidíme, jak to všechno dopadne a kdy se karbanátek rozhodne přijít na svět. // včera to bylo osm let od smrti pana prezidenta havla. po dočtení skvostné delphine de vigan "podle skutečné události" mi tak přišlo zcela logické sáhnou po václavu havlovi a jeho hrách a začínám audiencí. // zítra už nám dorazí badboy a budeme definitivně všichni spolu celé dva týdny. a dva dny navrch. lol. v sobotu budou lučkovi dva roky, pojedeme na předvánoční výlet do klodzka. má to teda takový neprozaický důvod. byla jsem pro plínky v polské biedronce a už poněkolikáté neměli jedničkové ani dvojkové na novorozeňátka a kojence, takže musíme hlouběji do polska. haha. ale už chci mít aspoň něco připravené. večer vyrazím do baru s deni a snad sidem. a v neděli budeme mít oslavičku. ještě jsem se nerozhodla, co mu dáme pod stromeček a co k narozeninám. bobánkovi. v neděli předvánoční posezení s přáteli u nás doma. v pondělí pak letitá večerní tradice se známými na dlouhou noc. a pak už vánoce. ten čas tak letí. a já mám tak ráda ten čas před. klidně bych posunula čas zpátky zase na začátek adventu. ale takovou moc nemám. téra

Žádné komentáře :