čtvrtek 12. listopadu 2020

 vyhrála jsem u anety špagety na instagramu poukaz do dobrovského a knížku, kterou jsem si předem vybrala. včera mě označila, ale já myslela, že sdílí všechny účastníky, tak jsem tomu nevěnovala příliš pozornosti. a dnes mi kamarádka verča píše hele, tys ji vyhrála. cože? píšu anetě a ona že jako jo, no. lol. hlavně že jsem si říkala, že mám nakupovací knižní stopku a píšu jen vánoční wishlist pro rodinu. a jinak zrovna čtu knížku jacka kerouaca podzemníci a jakubu katalpu  a její hořké moře. // objednávám postupně vánoční dárky, mám i nápady, které přichází tak nějak samy, což je pro mě dosti inspirující a uspokojující. sama pro sebe si kromě knížek asi nic moc nepřeji. od badboye bych chtěla jako každoročně parfém, byť jsem si teď jeden objednala (dva jsem dopotřebovala, tak můžu), chtěla jsem nějakou yankee candle, ale tu jsem si teď koupila taky sama. no něco tady mám na wishlistě, tak to jdu sesmolit a odeslat mum a sis. // až se klučíci probudí, jdeme koupit vlhčené ubrousky, obejdeme s boříkem prochajdou nábřeží, dáme ho domů a jdeme k našim. taťka je pět týdnů po operaci, týden byl v praze v nemocnici a čtyři týdny v lázních. včera přijel domů, dnes šel hned do práce. hrozně moc se na něho těším. jeho typ operace stopli hned týden po té, co mu byla provedena, protože covid pacientů je teď všude plno. takže ho odoperovali fakt za minutu dvanáct. byl by to pech, kdyby to měl zrušené, protože na ni byl objednaný skoro rok. // našemu mateskovi je dnes třičtvrtě roku. nebudu trapně sentimentální, ale jako kam se ten čas poděl? a dnes se uprostřed obýváku postavil a jen tak v prostoru stál. předpokládám, že brzy vyrazí. zatím chodí pořád kolem nábytku. vlastně doslova lítá. už tři měsíce. během pár dní mu vylezly čtyři zuby, musím říct, že mu to dávalo zabrat, ale nesl to velmi statečně, obešlo se to bez nějakého většího breku a teplot. // zítra logopedie s lučkou. // martin na bílém koni nepřijel. každoroční zklamání. a mám na tomhle "svátku" ráda celodenní trhy u nás na náměstí, večerní příjezd martina na bílém koni. prostě tradice. letos se samozřejmě nekonalo. tak jsem se ale po x týdnech vydala být společenská. s kamarádkou aničkou jsme vyrazily na procházku. koupily jsme si kafíčko do kelímku a bylo to skvělý. kluci byli perfektní. matesek sice v manduce vůbec nespal, ale ani nehlesnul. luka sbíral listí, kamínky, a upozorňoval nás na kanály a houkající sanitky. as usual. jako s mejma dětma a se mnou chcete chodit na procházky. jakože fakt jo. // jsem ráda, že martýrium s názvem us americké volby je za námi. ok. donny to ještě asi bude zkoušet dál, ale to už mě tak nezajímá. musím říct, že nám zpravodajství na čt24 běželo několik dní, i v noci jsem se budila. čekovala jsem ofišl webovky států nevady, pensylvánie, georgie a koukala, co jednotlivé okresy. miluju martina řezníčka a konečně si přečtu jeho rozpojené státy, které mám doma už nějakou tu dobu, protože teď jsem vzdělaná, teď mi to dá konečně smysl. vůbec ti moderátoři a reportéři čt jsou skvělí. tak konec ód na čt muže. téra

Žádné komentáře :