sobota 23. ledna 2021

to jsem tomu zase dala. přes dva měsíce jsem němá. žádná bilance roku 2020, která by byla asi taková, že jsem porodila, byla v poznani a přečetla 83 knih. takže vlastně ani není potřeba rekapitulovat měsíc po měsíci. můj blog vstává a padá s tím, jak často si zapínám notebook, což je téměř nikdy. všechno řeším přes telefon, ale upřímně se mi psát skrze telefon nechce. // a dnes jsem měla chuť si stáhnout pár dokumentů a taky se podívat na aliexpress, jehož aplikace mě v telefonu neba. objednala jsem si dvoje sluneční brýle, zimní čelenku, která určitě dorazí tak v dubnu, a látkový "koš" na skladování věcí. kluci mají tři v pokojíčku. dva na hračky, jeden na plínky, další pak máme v obýváku na deky. a normálně jsem se rozjela, objednala jsem si dva kusy garderoby přes internet. příští týden budou doma. ještě doplnit spodní prádlo a jsem zase cajk. // vánoce byly krásný, protože jsme tam měli kromě luky letos už mathiaska a ségra elišku. navzdory covid době jsme měly krásnou rodinnou oslavu vánoc. dostala jsem vlastní ex libris. kupu knih. mnoho krásných věcí. a delonghi pressovač. trošku jsem plakala pár dní předtím, když mi spadl na podlahu můj frenchpress a roztřístil se na střepy. badboy mě uklidňoval do telefonu, že o nic nejde, že si po svátcích  koupím nový. vůbec jsem netušila, co na mě chystá a že dostanu pressovač. // silvestr doma na gauči s tatarákem a filmem havel. naprosto bezchybné. film i trávení posledního večera roku. v pondělí pak takový underground 21. století s denisou a fjodorem. doma ve tři ráno. zase s plnou hlavou. a jednou knžkou od hrabala a druhou od singera. vystřízlivění z toho, že morálka se různě ohýbá. že statek je víc. že nuda je víc. to jsem fakt tak naivní, že si myslím, že se můžu kamarádit s chlapem a on za tím hned nevidí něco jiného? twl ale. // takže mi pak je stejně nejlíp doma s kluky. prohlížením knížek s mými dvěma bobky. stavěním z lega. vařením v dětské kuchyňce. // čtu si. koukám na skoky na lyžích a kobru 11. trošku se vzdělávám. sleduju, co se děje kolem covidu, a jak jsou absolventi vysoké školy života na pěst. těším se na očkování. na dovolenou. na moře s klukama. na lodž s míšou a háňou. na podzimní skotsko. na jarní kafička. na nové nehty. whatever. zabavit se. zabavit mysl. žít tím, co je. téra

Žádné komentáře :