sobota 20. února 2021

zrovna jsem asi po třičtvtě hodině akce pokořila formulář generali české pojišťovny a nahlásila pojistnou událost. tahle fúze dvou pojišťoven je fakt pro klienty hrozně friendly. ironie, of course. nic moc debilnějšího jsem nikdy nevyplňovala. nebudu hejtovat. uvidíme, co z toho. luka totiž překonal dětskou pojistku u trouby a spálil si ručičku. // od čtvrtka propadám takové decentní vnitřní hysterii. ve čtvrtek už to tak obvykle bývá, to jsem s nimi už čtvrtý den sama a energie a trpělivost mě pomalu ale jistě opouští. v pátek jsem cítila asi na pět minut pocit bezmoci a chtělo se mi jen tupě zírat do zdi. pak přijela na kafe míša, moje mamka si vyzvedla lučku a mates skoro usnul. rychle jsem vdechla ke kafi dvě cigára, a to už zvonila mamka s lukou, a mates definitivně neusnul, protože luka byl velká voda. míša mi řekla, že by tohle dala den max dva a pak by musela na dlouho někam do tmy. // pojedeme teď někam mimo město a večer si asi zalezu do tmy já. a to je oba bobánky moc miluju. ale jsem úplně šedivá. kdyby bylo počasí a teplo na inline brusle, tak si jdu vyčistit hlavu. // kluci tu kolem mě skákají, až mi přerušili psací slinu. takže něco chytřejšího napíšu příště. brzy. protože mám v merku nějaké filmy a knížky, tak ať se podělím o tipy a zapíšu si to tu. po prochajdě si zalezu do horké vany s novou aristokratkou. jo a na instagramu mám nejlepší sledující na světě. téra

Žádné komentáře :