středa 3. března 2021

poslouchám druhou přednášku koreanistky niny špitálníkové mezi dvěma kimy. minulou středu jsem si zaplatila tu o běžném životě severokorejců, což bylo super. teď jim trošku hapruje technika, takže se to občas seká, a tak mám chvíle, kdy si můžu otevřít blogspot. // podala jsem lučkovi předběžnou přihlášku do soukromé škupinky od zaří. tak uvidíme, jestli ho přijmou. moc bych si to přála. resumé dostaneme v květnu, takže stejně musím podat jednu přihlášku do statní školky. brek. vždycky jsem mívala pocit, že prostě dítko jde do školky a je to. já z toho mám hlavu velkou jako pátrací balon už teď. aby to bylo příjemné a respektující prostředí, aby se tam můj syn cítil hezky. mám z toho strach, protože nemluví, mluví jen ve slovech a slovní zásobu má omezenou. přesto je velmi komunikativní a spokojený kluk. nějak mám pocit, že malá soukromá skupinka by pro něho v těch třech letech byla lepší. když se mi narodil, přišlo mi tohle všechno tak vzdálené, a teď je to tak blízko. o školce doma ale hodně mluvíme a on se evidentně těší. byť nevím, co se mu honí v makovičce. já ho chci dávat jen na tři dopoledne v týdnu, na což nevím, jak se budou tvářit případně ve státní školce. budu to řešit až když nastane nějaký problém. a věřím v tu soukromou skupinku. // přečetla jsem moc krásnou knížku vlak pro děti od italské autorky violy ardone, dojemnou, trošku slzy a krásný čtenářský zážitek. teď čtu souběžně podbrdské ženy od jany poncarové a československo v proměnách komunistického režimu. obojí zase skvělý. ale ten volný čas se mi už zredukoval pouze na večer, kdy chlapečci jdou spinkat. to poslouchám podcasty, pouštím si rozhovory na YT, čtu, uklízím, dávám si vanu, kafe, cigárko, nechávám si vykládat karty a přes messenger si povídám s kamarádkami. podcasty a rozhovory na YT, viz. host lucie výborné je můj top, si pouštím i během vaření, kluci si hrají, lučka má i dny, kdy nemá tendence se angažovat, tak mám na to trošku klidu. kromě podcastu do slov, liberatura, what jane read, knižní pitevna, knižní klub, patnáct minut o knihách, mám hrozně ráda deep talks či podcasty vinohradská 12 a 2Alarm. a hrozně si frčím na podcastech o dezinformacích. // třetí den lockdownu za námi. tak jo. jde to. utíká to. lol. téra

Žádné komentáře :