úterý 16. března 2021

twl, den má dvacetčtyři hodin a já z toho jdu na hodinu pryč, s máťou na očkování. můžete hádat, v jaký čas se má zastavit dpd? of course v té době, co jsme pryč. takže druhý pokus bude zítra. mathiaskovi má dorazit dětská sedačka do auta, už žádné vajíčko. // velká bojovka. hledám doma jeden capák pro máťu, pořád se nám všechno doma ztrácí, kluci to někam zašantročí, pak se to zase někde vynoří. ale ty nervy, když to zrovna potřebujete. moje matky mi rozumí. // dnes je takové to počasí, kdy bych si jen tak zalezla pod deku, četla si, pila čaj, dala si chrupku, pustila si film a jen tak si byla. jenže mám dva malé hochy, takže nic. přitom teď zrovna jsou zalezlí v pokojíčku a docela kooperují, aniž by si navzájem ubližovali. .... ááá.... psí kámoš snědl tomu staršímu rohlík, který si vzal místo oběda. tak je tu menší brek... dobrý. utěšeno. vždycky se těším na večer, kdy usnou. jenže já většinou usnu s lučkou, normálně mi padnou oči. a když se za půl hodinky vzbudím, dá se do mě zima, jsem taková nablblá, a ta energie, která se mi vždy s blížícím se klučičím časem spát vlévá do žil, tam není. včera jsem si dala vanu, četla si mou temnou vanessu, udělala si kafe a volal andrew, můj kamarád z vejšky, a bezvadně jsme pokecali. já si pak zalezla s knížkou a hodinu si četla, než jsem odpadla. mathias už tři noci po sobě spal v kuse bez probuzení. nechci to zakřiknout, ale že by už? je to boží. on teda od narození není žádný vymrzovač, co by byl xkrát v noci vzhůru. vždy jednou, maximálně dvakrát. ale ta nula je nejlepší, co si budem. dnes mi má volat moje kamarádka clariss, takže záruka ponocování. lol. ale s ní je to prostě tak fajn. mně tyhle moji old friends, kteří jsou navíc daleko, tak chybí. máme podobné hodnoty. zájmy. názory. jasný, mám tady fajn lidi kolem sebe taky. ale doba vídání se moc nepřeje a já mám prostě pocit, že tahle celá situace ukazuje víc lidi v tom pravém světle. a to někdy nechceš. // a jako fakt bere někdo blesk a extra.cz jako zdroj relevantních informací? trošku na ublinknutí, že jo. téra

2 komentáře :

Aranel řekl(a)...

Fakt jsme jak důchodkyně... pro ty je taky největší aktivita jít na hřbitov a zavolat si s kamarádkou! :D

téra řekl(a)...

Jako můj aktuální život je teď fakt důchodcovský 😁 Nerebeluju, jsme zalezlí doma, každej den prochajda, vařím, čtu, hraju si s klukama a toť vše. Potřebuju už asi nějakou tu svobodu 😁