sobota 17. dubna 2021

stala se mi taková pozoruhodná věc. obě děti mi teď usnuly. ten menší ve své postýlce, ten větší si vlezl do golfek toho menšího a tam usnul.  no a já přecvakávám čt24 a cnn prima news, kde probíhá rozloučení s princem philipem. resp. rozloučení začne až za hodinu, ale rozebírá se tam jeho život, britská monarchie a jsou tam různé rozhovory. // a jinak naše/moje poslední dny? čtu šikmý kostel. druhou část kroniky. honestly? nemůžu se začíst. první díl se mi líbil. ale na seznam svých top knih loňského roku jsem ho nedala. dokonce se tak moc nemůžu začíst, že jsem sáhla po dlouhé trati viktorie hanišové, což je kniha povídek, které mě úplně zarazily do země. její tři romány anežka, houbařka a rekonstrukce byly skvostné, povídkové sbírky jsem se maličko obávala, neb já nejsem příliš povídková holka. bylo to ale silné a nádherné. teď jsem zase po pár dalších stránkách odložila šikmý kostel, abych sáhla po knížce ruského autora pavla sanajeva pochovejte mě pod podlahu. část mám přečtenou a nejsem si jistá, že to dočtu. nebudu se zbytečně nutit do něčeho, co mi nesedí. mám tady kupu knih z knihovny. věděli jste, že jsou knihovny už otevřené? mnoho lidí to neví, a tak v té naší knihovně byly k mání skvosty. třeba chmurdálie joanny batorové. // v neděli první inline brusle, zítra další desítka. potřebovala a chtěla bych častěji, ale je to dost limitované tím, že jsem přes týden sama. zjišťuju, že jen cukrfree mi nestačí. přestalo to na mě fungovat. a to teď jedu cukrfree úplně na dřeň. tak přísně jako v těhotenství. // nevím, proč jsem otevřela blogger, když pořád čučím na ten program o philipovi a nejsem moc pozorný pisatel. tak třeba zase zítra. téra

Žádné komentáře :