středa 26. května 2021

když už konečně zapnu notebook, tak se mi nechce psát, protože mám nové nehty a píše se mi blbě, navzdory tomu, že jsou krátké. problémky. // zajímavý poslední měsíc. měla jsem báječnou návštěvu. scénáristka a spisovatelka lucie konečná mi napsala na instagramu, že by se mnou moc ráda udělala rozhovor pro marianne bydlení do rubriky sama sebou. sedla jsem si z toho na zadek. miluju její blog už od vejšky, je skvělá. a ta návštěva u mě doma předčila veškerá má očekávání, lucie je ještě skvělejší, než jsem si vůbec dokázala představit. ještě sem přijedou z marianne bydlení fotit. /'/ četla jsem hodně a teď pět dní nečtu vůbec. včera jsem měla randíčko s pfizerem. z neděle na pondělí v noci registrace a v úterý ráno termín. pecka. vzala jsem si sítě petry dvořákové s sebou na těch patnáct minut čekačky po kočkování. pan pfizer je pohodář, nic mi nezpůsobil, nic mi nebylo. na začátku července se jdu (k)očkovat podruhé. // dnes od léta poprvé sekáč a hned úlovek. jupiiii. takový malichernosti, co. jo a koupila jsem si nové auto. to už není taková malichernost. potřebovala jsem kvůli klukům větší. si řídím jak královna. téra

Žádné komentáře :